Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

silecek sorunu?

Konu, 'Teknik Destek' kısmında glenfiddich tarafından paylaşıldı.

  1. glenfiddich

    glenfiddich SCW Üyesi

    1.136
    0
    36
    bugun karlı yerlere gittik. silecek karı kaputla camın arasına sıkıstırdı ve silecek havada kaldı (olması gerekende 5 cm yukarda) . temizledim ama nafile silecekler yuvasına inmiyo. sapıttı anlayacagınız. zorlamakta istemedim zamanla kendi düzelirmi?
     
  2. cckoc

    cckoc SCW Üyesi

    1.121
    1
    38
    bugun benimkiler de oyleydi. karlı şekilde bıraktım sonra karlar eriyince duzelir diye. İnş duzelmiştir.
     
  3. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    79
    48
    üsütne fazla gitme zamana bırak alışıcaktır.karı sevmiyo senın silecekler demkki:D
     
  4. zafa38

    zafa38 SCW Üyesi

    2.189
    14
    38
    ısıtmalı silecekler bunun için var...
     
  5. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    önün de arkanın da ayarı var İbo'cum olsa olsa ordan bozulmuştur ve elle düzeltilebiliyo zaten rahat ol..bozulmuş olsa bile.. :)
     
  6. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    silecek kolunun bağlantı noktasındaki vidayı biraz gevşetip ayarladıktan sonra tekrar sıkabilirsin sorun çözülür şuan sileceklerini çalıştırdıgında gereğinden fazla yukarıya cıkıyordur zaten...
     
  7. Gilgamesh

    Gilgamesh SCW Üyesi

    3.579
    8
    38
    İbo düzelmezse bir iki güne irtibata geç benimle halledelim hafta sonuna
     
  8. cckoc

    cckoc SCW Üyesi

    1.121
    1
    38
    Mert abi nerelerdesin? Benim 2 led stop da deli gibi buhar yapıyor. İyice apachi oldum . Eryada değiştirebilir miyiz bunları? Farklı renk takıım bari bu nedir 2-3 kezdir kırmızıda yaptı boyle?
     
  9. glenfiddich

    glenfiddich SCW Üyesi

    1.136
    0
    36
    mert abi eyvallah. gerek kalmadı valla bugun düzeldi bi ara kendiliğinden.
     
  10. Gilgamesh

    Gilgamesh SCW Üyesi

    3.579
    8
    38
    Elbette değiştirirler Natanael satarken 2 sene garantili olarak sattım bunu satanda alanda biliyor güzel kardeşim. Ben sana erya da iken gel değişeyim demiştim. Gitmeden önce Gökhan ile irtibat kur yanlız elindeki renklere baksınlar
     

Sayfayı Paylaş