Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

sigorta kutusu !!!

Konu, 'Leon 1M (1998-2005)' kısmında jeopardy80 tarafından paylaşıldı.

  1. jeopardy80

    jeopardy80 SCW Üyesi

    28
    1
    3
    merhaba arkadaşlar aracım 2001 leon akünün üzerinde siyah bi sigorta kutusu daha var ve o kutudaki sigortalardan biri yandı (direk şarj dinamosuna bağlı olan sigorta) ve ben onun yerine 100 amperlik bir sigorta bulup taktım yaklaşık 1.5 ay sorunsuz kullandım ama dün tekrar yandı ilk yandığında serviste 150 tl demişlerdi açıkçası o kutuya okadar para vermek işime gelmedi başına böyle bir durum gelen arkadaş varmı acaba nasıl bir çözüm önerirsiniz birde sigortanın kaç amper gücünde olduğunu tam okuyamamıştım acaba bi arkadaş onun amperine bakıp beni bilgilendirebilirmi acaba teşekkürler.
     
  2. zender

    zender SCW Üyesi

    215
    56
    28
    sanayıden bi elektrkcıden yada oto muzık tesısatı yapanlardan temın edebılırsın kardeş ! ama orda yzana yakın bı sıgorta kullanmalısın aksı taKtırde ıstenmyen sonuclar ortaya cıkar ALLAH korusun ! :confused:
     
    jeopardy80 ve kfy bunu beğendi.
  3. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    bizim araçlarda var öyle bir kutu..ama üstünde sigorta olduğunu bilmiyordum..birkaç kez açtım ama kırarım,dökerim diye pek kurcalamadım..sizin için yarın bakayım becerebilirsem..16 v ile 8 v arasında fark yoksa aynıdır herhalde sigortalar...

    yalnız benim anlamadığım, oradaki sigortanın yandığını nasıl anladınız..
     
    Bunu beğendi. jeopardy80 bunu beğendi.
  4. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    yarın izmitte sana sticker vereceğim yerde göstertiriz caner
     
    Bunu beğendi. jeopardy80 bunu beğendi.
  5. jeopardy80

    jeopardy80 SCW Üyesi

    28
    1
    3
    ordan koku geldi açtım baktım sigorta erimişti resmen:rolleyes:
     
  6. jeopardy80

    jeopardy80 SCW Üyesi

    28
    1
    3
    teşekkür ederim yekta abi zaten uğrayacağım bugün erdal abiye onunda bu problemden haberi var sanırım mecbur kutunun yenisini alıcaz.
     
  7. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    kusura bakmayın, iki gündür hava yağışlı olduğu için açamadım kaputu işten güçten...bakacaktım sizin için..inşallah halletmişsinizdir sorunu..
     
  8. jeopardy80

    jeopardy80 SCW Üyesi

    28
    1
    3
    arkadaşlar sorunu hallettik herkese teşekkür ederim (yeni sigorta kutusu aldım) :) bu arada yekta abi sticker ı aldım abi sanada ayrıca teşekkür ederim.
     
  9. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    geçmiş olsun..
     
    Bunu beğendi. jeopardy80 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş