• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Sevgililer gününde aracımıza ne hediye edelim?

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Yaş
31
İsim
Natanael Tavit
Nereden
İstanbul
Plaka
34BZ4339
Sevgililer gününde sadece insanlara değil biricik sevgilimiz Seatlarımıza da hediyeler alalım:)

Mesela ben 5 cm yay hediye etmeyi düşünüyorum ozel bir kutuda:)
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Yaş
30
İsim
Melih
Nereden
İstanbul
Plaka
34 TM 4707
Hep bu sevgililerle ilgili konular da senden geliyo hacı :D

Ben de silecek motorunu tamir ettirmeyi düşünüyorum hediye olarak Erya'da :d
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,997
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777
valla ben koku alacağım aklımda.. :)
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
İsim
Şemun
Nereden
İstanbul
Plaka
SiMoN92
yay almaya kalkıstım yıgıtle konustuktan sonra bı kac yer aradım bazıları senın arac ıcın ıyı olmaz dedıler bazıları gel takarız dedıler kafam karıstı bende bırsey almıcam ...
 

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Yaş
31
İsim
Natanael Tavit
Nereden
İstanbul
Plaka
34BZ4339
yay almaya kalkıstım yıgıtle konustuktan sonra bı kac yer aradım bazıları senın arac ıcın ıyı olmaz dedıler bazıları gel takarız dedıler kafam karıstı bende bırsey almıcam ...
ya herkes bişey diyor ama içine sinerse al usta. ben de çok düşünüyorum altını surterim oyle olur boyle olur diye ama bir yandan da takmak istiyorum.
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Yaş
36
İsim
Ozan Akgül
Nereden
İstanbul
Plaka
34MOD49
sevgililer günü, aynı zamanda benim aslanın doğum günü, aslında yetiştirebilseydim yeni bir far takımı hediye etmek isterdim aslana :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
32
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
sürekli hediye alıyorum zaten o bana alsın artık bişiler.. :D :D
velakin 14 Şubat'a denk gelicek bi cicim daha olacak inş.. :)
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Yaş
36
İsim
GÖKHAN ssssss
Nereden
İstanbul
Plaka
01NB56(207)
Kolçak aldım ona :D
 

leoni

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
278
Yaş
40
İsim
nebi
Nereden
İzmir
Plaka
35GB5549
ağzına kadar benzin :) alın gözü doysun (biraz pahalı bi hediye ama)
 
Üst Alt