• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Seramik kaplamanin üstüne pasta cila çekilir mi?

Gakgoş34

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
22
Beğeniler
11
Yaş
30
İsim
Selcuk
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.9 TDI Stylance
#1
Merhaba arkadaşlar aracını yaklaşık 6 ay önce seramik kaplama yaptırdım bu geçen zaman zafinda aracimda Kıncal çizikler meydana geldi ben bu çizikleri gidermek için kaliteli bir ürünle bu kıncal ciziklere kendim müdahale etsem bi sıkıntı olurmu bilen arkadaşlarım yardimci olursa çok mutlu olurum.şimdiden çok teşekkürler ederim.
 

Mmt14

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Şub 2017
Mesajlar
9
Beğeniler
8
Yaş
31
İsim
Mehmet
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.9 TDI Stylance
Plaka
34GP2783
#2
Egerki pasta yaparsan seramik gider cizik olustuysa o arabanin uzerindeki seramik degildir veya en dandik olanidir normalde seramik ozelligi sildikce kendini yenilemesidir oyuzden senin aracinda seramik yok nano vardir buyuk ihtimalle


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

BlaCKaDDeR

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
596
Beğeniler
679
Yaş
35
Konum
Çorlu
İsim
Kerem Minaz
Nereden
Tekirdağ
Araç
Leon 1.2 TSI Style
Plaka
59 YZ 082
#3
Eğer aracınızdaki seramik çizildi ise iyi bir pasta cila ile seramik inceltilerek belki düzeltilebilir. Ancak 6 ayda seramiğin çatlaması iyi birşey değil. Arkadaşın da dediği gibi ya seramik çok kalitesiz yada seramik değil. Aklınızda bulunsun seramik uygulaması sonrası, seramiğin ömrünü arttırmak için yardımcı ürünler mevcut. Hızlı cila tarzı. Bu ürünleri her yıkamada yada ayda 1 defa uygularsanız seramiğin ömrü 2 seneden fazla sürüyor. Herhangi bir çatlama da olmuyor. Benim seramik üzerine kullandığım ürün Sonax BSD.
 

Gakgoş34

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
22
Beğeniler
11
Yaş
30
İsim
Selcuk
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.9 TDI Stylance
#4
Valla bende anlamadım kardeşim yaptırdı benim zamanım olmadığı için ona bıraktım bu işi.seramiğin markasıda KİSHO. Yaptırdığı yer bayaa övmüş.bilginiz varmı bu marka hakkinda bilmiyorum ama çok yakından bakınca kincal çizikler var buda canımı sıkıyor bu yüzden care arıyorum arkadaslar
 

BlaCKaDDeR

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
596
Beğeniler
679
Yaş
35
Konum
Çorlu
İsim
Kerem Minaz
Nereden
Tekirdağ
Araç
Leon 1.2 TSI Style
Plaka
59 YZ 082
#5
Valla bende anlamadım kardeşim yaptırdı benim zamanım olmadığı için ona bıraktım bu işi.seramiğin markasıda KİSHO. Yaptırdığı yer bayaa övmüş.bilginiz varmı bu marka hakkinda bilmiyorum ama çok yakından bakınca kincal çizikler var buda canımı sıkıyor bu yüzden care arıyorum arkadaslar
Bu tip uygulamayı yapan yerler uygulamalara garanti veriyor. Bildiğim 6 ay, 12 ay yada 24 ay periyodlarında. Götürün aracı. Onarsınlar pasta vb gibi işlemlerle seramiği bence. Dışarıda orta yollu bir seramik uygulaması en az 600 Tl den başlıyor. Yazık 6 ayda çatlama varsa.
 

eartik

Kayıtlı Üye
Katılım
22 May 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Yaş
24
İsim
emre artık
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
#6
Merhaba arkadaşlar aracını yaklaşık 6 ay önce seramik kaplama yaptırdım bu geçen zaman zafinda aracimda Kıncal çizikler meydana geldi ben bu çizikleri gidermek için kaliteli bir ürünle bu kıncal ciziklere kendim müdahale etsem bi sıkıntı olurmu bilen arkadaşlarım yardimci olursa çok mutlu olurum.şimdiden çok teşekkürler ederim.
Uzakdoğu ürünleri cam kaplamaların (mesela hemen hemen tüm 9H ifadesi kullanılanlar)
Üzerinde oluşan çiziklerin pasta cila ile giderilmesi mümkün olamamaktadır.
Bununla birlikte, en fazla bir yıl içinde ya kristalleşip dökülerek pek farkedilmeden;
ya da boya üzerinde çatlayıp yer yer açılarak farkedilen şekilde zaten yok olacaktır.
Kaplamanız seramik kaplama diye uygulanan bir nano veya herhangi bir boya koruma ise
ortalama 6 aylık ömrü vardır, pasta cila ile zaten rahatlıkla müdahale edersiniz.
Kaplamanız Matrix Micro Coatings ise pasta cila uygulayabilirsiniz.
Nihayetinde bu uygulanan yerdeki kaplamanın bir iki mikron incelmesine ve koruyuculuğun
biraz zayıflamasına sebep olur. İsterseniz üzerine tekrar Matrix Micro Coatings ikinci aşama
uygulanabilir..

Matrix Micro Coatings koruyuculuk anlamında tekrar ve yenileme gerektirmez.
Sadece su iticilik zamanla azalabilir, bu da basit wax veya cilalı yıkamalarla zaten
kolaylıkla yerine gelebilecek bir özelliktir.
 

Gakgoş34

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
22
Beğeniler
11
Yaş
30
İsim
Selcuk
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.9 TDI Stylance
#7
Bu tip uygulamayı yapan yerler uygulamalara garanti veriyor. Bildiğim 6 ay, 12 ay yada 24 ay periyodlarında. Götürün aracı. Onarsınlar pasta vb gibi işlemlerle seramiği bence. Dışarıda orta yollu bir seramik uygulaması en az 600 Tl den başlıyor. Yazık 6 ayda çatlama varsa.
Dediğin gibi götüreyim bi baksınlar garanti vermişler di 1 yıl flan
 
Uzakdoğu ürünleri cam kaplamaların (mesela hemen hemen tüm 9H ifadesi kullanılanlar)
Üzerinde oluşan çiziklerin pasta cila ile giderilmesi mümkün olamamaktadır.
Bununla birlikte, en fazla bir yıl içinde ya kristalleşip dökülerek pek farkedilmeden;
ya da boya üzerinde çatlayıp yer yer açılarak farkedilen şekilde zaten yok olacaktır.
Kaplamanız seramik kaplama diye uygulanan bir nano veya herhangi bir boya koruma ise
ortalama 6 aylık ömrü vardır, pasta cila ile zaten rahatlıkla müdahale edersiniz.
Kaplamanız Matrix Micro Coatings ise pasta cila uygulayabilirsiniz.
Nihayetinde bu uygulanan yerdeki kaplamanın bir iki mikron incelmesine ve koruyuculuğun
biraz zayıflamasına sebep olur. İsterseniz üzerine tekrar Matrix Micro Coatings ikinci aşama
uygulanabilir..

Matrix Micro Coatings koruyuculuk anlamında tekrar ve yenileme gerektirmez.
Sadece su iticilik zamanla azalabilir, bu da basit wax veya cilalı yıkamalarla zaten
kolaylıkla yerine gelebilecek bir özelliktir.
Bilgileriniz çok teşekkürler ederim
 

memet_one

Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
12,254
Beğeniler
8,002
Yaş
32
Konum
GEBZE
İsim
mehmet
Nereden
Kocaeli
Araç
Ateca 1.6 TDI Style
Plaka
41 YZ 518
#8

BlaCKaDDeR

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
596
Beğeniler
679
Yaş
35
Konum
Çorlu
İsim
Kerem Minaz
Nereden
Tekirdağ
Araç
Leon 1.2 TSI Style
Plaka
59 YZ 082
#9
Uzakdoğu ürünleri cam kaplamaların (mesela hemen hemen tüm 9H ifadesi kullanılanlar)
Üzerinde oluşan çiziklerin pasta cila ile giderilmesi mümkün olamamaktadır.
Bununla birlikte, en fazla bir yıl içinde ya kristalleşip dökülerek pek farkedilmeden;
ya da boya üzerinde çatlayıp yer yer açılarak farkedilen şekilde zaten yok olacaktır.
Kaplamanız seramik kaplama diye uygulanan bir nano veya herhangi bir boya koruma ise
ortalama 6 aylık ömrü vardır, pasta cila ile zaten rahatlıkla müdahale edersiniz.
Kaplamanız Matrix Micro Coatings ise pasta cila uygulayabilirsiniz.
Nihayetinde bu uygulanan yerdeki kaplamanın bir iki mikron incelmesine ve koruyuculuğun
biraz zayıflamasına sebep olur. İsterseniz üzerine tekrar Matrix Micro Coatings ikinci aşama
uygulanabilir..

Matrix Micro Coatings koruyuculuk anlamında tekrar ve yenileme gerektirmez.
Sadece su iticilik zamanla azalabilir, bu da basit wax veya cilalı yıkamalarla zaten
kolaylıkla yerine gelebilecek bir özelliktir.
Merhaba, bu seramik ürünün satış linki mevcut mu? Amatör uygulamaya uygun mu? Tam olarak hangi marka model tavsiye edersiniz? Link varsa iletebilir misiniz?
 

#ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
6,611
Beğeniler
2,637
Yaş
38
Konum
muğla
İsim
iso
Nereden
Muğla
Araç
Diğer
Plaka
41
#10
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:0) Üyeleri Gör
Üst Alt