seker adam ve ibizacilar buraya | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

seker adam ve ibizacilar buraya

baron

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
57
Beğeniler
0
Yaş
38
#1
merhabalar foruma yeni uyeyim su an sadece okuyorum ; seker adamin aracini gorunce nasil bu kadar yere werdigini ogrenmek istedim yardimci olursan neler taktigini soylersen bende yapmak istiyorum 5 cm yay var ama on taraf indi bnm de arka taraf senin ki gibi inik durmuyo
 

4rd4

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
1,247
Beğeniler
144
#2
meraba arkadasım basda hosgeldn seker adamın arabasında 5cm coıl-ex yay var aynı yay bendede mevcut. aracında 18 jant var bende 17. arka taraf ztn ıbızalarda sorun en fazla okdr ınıor ama onde bızım lıp oldugundan belkı senın gozune daha yakın gelmıs olabılır. senın aracındakı yay markası nedır?
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Beğeniler
79
#3
meraba arkadasım basda hosgeldn seker adamın arabasında 5cm coıl-ex yay var aynı yay bendede mevcut. aracında 18 jant var bende 17. arka taraf ztn ıbızalarda sorun en fazla okdr ınıor ama onde bızım lıp oldugundan belkı senın gozune daha yakın gelmıs olabılır. senın aracındakı yay markası nedır?
şeker adam mı oldun?

bende 18 jant ve 50mm yay oldugundan daha basık duruyo haklısın ama 17 de ara bıraz daha acılıyo.bende arakyı bıraz daha basmayı dusnuyorum.heralde ısıtıp arakaları bıraz daha basıcam.ama genl bı sorun bu ınmeme arakların.
 

baron

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
57
Beğeniler
0
Yaş
38
#4
cok tesekkurler ogun ve arda ; coil ex ten memnunmusunuz peki bir de cok merak ettigim bir konu da amartisorlerde sorun cikmadi degil mi bugune kadar ? ve son bir sorum daha var surus ibizalarin zaten yay takmadan da cok sert ti simdi 5 cm yay ile daha da sertlesti mi yoksa ayni mi ? ardacim bende de ibiza var ben daha yeni taktirdim coil ex leri belki ondan hemen dusme olmadi daha duzgun test etme sansim olmadi ondan size danisiyorum arkadaslar kusura bakmayin
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Beğeniler
79
#5
ya walla ben vırajlara olumene gırıyorum o yonden muthıs bı sonuc aldım.ama tabı orjınallerıne gore aractaaz agırlık varken bıraz daha fazla zıplıyor.ama araca ınsanlar bınınce daha az zıplıoyr.fakat jantları taktıktan sonra bu zıplama olayıda kesıldı bende.sabret dusmesını bekle bıraz.ama dıkkat et cukura dusunce kaput fırlıcakmıs gıbı vuruyor.
 

4rd4

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
1,247
Beğeniler
144
#6
ne kusuru abıcım burda bırbırımıze yardım etmek ıcın varız. sımdı sole bı durum var bız ıkımızde yayları 2. el aldık eger senınkıler 0 ıse 1 ay kadar falan sonra yaylar oturunca bırazdaha dusme olur emın ol. ıkıncısı acıkcası yaylar cok yumusak coıl-exler hatta alırken demıslerdı bulabılecegınız en yumusak yay dıye ben cok memnunum bundan once 3.5 fk vardı mesela coılex 5cm olmasına ragmen daha konforlu geldı bana ama tabıkı cukurlarda vurma olabılır amortısorlere zararı cukurlara sert gırdıgınızde olur oda ztn olacaktır malum. bırde son olarak bı resım koyabılırmısınız buraya bakalım bı jantlardanda farkedebılır belkı.
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
Beğeniler
79
#7
ne kusuru abıcım burda bırbırımıze yardım etmek ıcın varız. sımdı sole bı durum var bız ıkımızde yayları 2. el aldık eger senınkıler 0 ıse 1 ay kadar falan sonra yaylar oturunca bırazdaha dusme olur emın ol. ıkıncısı acıkcası yaylar cok yumusak coıl-exler hatta alırken demıslerdı bulabılecegınız en yumusak yay dıye ben cok memnunum bundan once 3.5 fk vardı mesela coılex 5cm olmasına ragmen daha konforlu geldı bana ama tabıkı cukurlarda vurma olabılır amortısorlere zararı cukurlara sert gırdıgınızde olur oda ztn olacaktır malum. bırde son olarak bı resım koyabılırmısınız buraya bakalım bı jantlardanda farkedebılır belkı.
yablış bılgı 3 ay beklıcen oturması ıcın.
 

baron

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
57
Beğeniler
0
Yaş
38
#8
oguncum vallaha bakalim gozumu korkuttun :) bende de 17 jant var taktirip ewe getirdim araci yolda bir fark hissetmedim ama araca agirlik binince daha iyi oluyo demissin bu konu birac icimi rahatlatti cunki daha araca benden baskasi binmedi yani 4 kisi rahatlikla binip yuruyebiliriz sorun olmaz diyosun
 

baron

Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
57
Beğeniler
0
Yaş
38
#10
resim hic cekmedim en yakin zamanda cekip siteye eklerim ; yani arkadaslar az cok derdim benim arac show car gibi olmasin hergun is icin binip yol yapiyorum siz benden daha denegimlisiniz araclariniza bakarak soyluyorum bunu maassallah gule gule kulllanin allah kaza bela vermesin
 
Üst Alt