Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Seat leon toledo orjinal anahtar kılıfı

Konu, 'Satıyorum' kısmında Koridorosman tarafından paylaşıldı.

  1. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    43
    28
    Orjinal servisten alınma kutusuyla beraber kağıtlarıyla beraber teslim edilecektir serviste 100 tl arayabilirsiniz 50 tl ye vereceğim toledo içinde bir adet vardır oda kutusunda yanımda olmadığından resmi yok resimdekinin aynısının toledo yazılısıdır..ürün SIFIRDIR[​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    memet_one ve mutisimsek bunu beğendi.
  2. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    hayırlı satışlar...forumda toledo kullanıcısı az gibi bol şanslar
     
  3. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    43
    28
    Leon da var elimde 2 adet bişi olmaz leon çoğunlukta nasıl olsa :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  4. baba38

    baba38 SCW Üyesi

    20
    17
    3
    Osman Bey merhaba Leon için hala var mı elinizde.
     
  5. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    43
    28
    Hocam elimde bi tane kendi aracım için ayırdıgım vardı onuda takmaktan vazgectim isterseniz suan seyahatteyim pazartesi günü kargolayabilirim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. BurakBlgn

    BurakBlgn SCW Üyesi

    274
    210
    43
    Eğer @baba38 almazsa ben talibim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    43
    28
    Tmm olur hocam pazartesiye kadar ses cıkmazsa mesaj atarsanız size gönderirim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. BurakBlgn bunu beğendi.
  8. goku

    goku SCW Üyesi

    1.040
    886
    113
    hayırlı satışlar..
     
    Bunu beğendi. Koridorosman bunu beğendi.
  9. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    43
    28
    Hocam anahtarlığı alacakmısınız yoksa başkasına vereceğim ikinizdende ses çıkmadı


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. memet_one bunu beğendi.
  10. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.774
    5.612
    113
    Kardeşim cupra olandan bulsana bana

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş