• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Seat Leon Kullanım Klavuzu İndir

YEKTA

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
6,728
Beğeniler
2,393
Yaş
43
İsim
YEKTA
Nereden
Kocaeli
#2
insanlık tarihine ve otomobil sektöründeki bu emek isteyen çalışmayı emeği geçenlere teşekkür ederek sabitliyorum :) lazım olan indirsin kaldırsın işini görsün keyifli forumlar
 

coolsusuzdeniz

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
18
Beğeniler
1
Yaş
35
İsim
ULAŞ ORUÇ
Nereden
Aksaray
#3
s.a indirmeyi denedim ama prremıum istiyor onu nasıl halledicez ?
 

tugra kazım

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
5,105
Beğeniler
2,206
Yaş
35
İsim
tugra kazım
Nereden
Kayseri
Plaka
38 HU 941
#4
s.a indirmeyi denedim ama prremıum istiyor onu nasıl halledicez ?
ulaş kardeşim forum kuralları geregi kendini üyelerimizden kısaca tanıtan bi konu acarsan öncelikle bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olacaktır tşkler:eek:key:
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,965
Yaş
34
İsim
Selçuk Çöllü AKDENİZ
Nereden
İstanbul
Plaka
10 AS 757
#5
Premium Üyelik istiyor obeneliği Olan yada indiren arkadaş başka bir upload sitesine yükleyebilirse daha güzel olur zira bu şekilde faydasız..
 

coolsusuzdeniz

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
18
Beğeniler
1
Yaş
35
İsim
ULAŞ ORUÇ
Nereden
Aksaray
#7
tamam olur haluk kardeş fotokopisini çektireyım iletişime geçelim seninle.
 

haluk_dongel

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
1,086
Beğeniler
217
Yaş
33
İsim
Haluk
Nereden
Aksaray
Plaka
68HZ009
#8
544 253 49 16
müsait olduğum bi gün hallederiz de senin görev yeri neresiydi?
 

coolsusuzdeniz

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
18
Beğeniler
1
Yaş
35
İsim
ULAŞ ORUÇ
Nereden
Aksaray
#9
Aksaray merkezde görev yapıyorum.ben ararım seni haluk kardeş
 

YEKTA

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
6,728
Beğeniler
2,393
Yaş
43
İsim
YEKTA
Nereden
Kocaeli
#10
ulaş kardeşim, ben de aksaray dayım, ,istersen benden fotokopi çektirirsin bi ara, elimde mevcut. yekta ve selçuk abilerim sağolsun. YEKTA ve SELÇUK abi teşekkürler....
keşke fotokopiye imzamı atsaydım bu gidişle benim fotokopiler elden ele çoğalacak :)
 
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:0) Üyeleri Gör
Üst Alt