Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Seat Leon 1.8 turbo 4x4 VRG

Konu, 'Video' kısmında yalcingedik tarafından paylaşıldı.

  1. yalcingedik

    yalcingedik SCW Üyesi

    1.127
    115
    63
    4x4 olurmuş :)

     
  2. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    ooooy oy ne olurdu şundan türkiyede olsaydı :)
     
  3. yalcingedik

    yalcingedik SCW Üyesi

    1.127
    115
    63
    keşke :)
     
  4. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    yaw gidip gene bu kada alacam yapmayın yawwwww...bi top sport yada tdi topsport mu alsam
     
  5. yalcingedik

    yalcingedik SCW Üyesi

    1.127
    115
    63
  6. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Varol abi İstanbula geldiğinde senle bi dolaşalım abi mümkünse :)
     
  7. yalcingedik

    yalcingedik SCW Üyesi

    1.127
    115
    63
    abi serhat aklını çelecek bence :D
     
  8. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    zaten gönlüm mk 1 kasada..aynısı olmasın diyorum kendime ama 1M in o duruşunı seviyorum....
     
  9. 37fbli

    37fbli SCW Üyesi

    3.270
    28
    48
    fenaaaa....
     
  10. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Valla bilgilendirme amaçlı eksiklerim bitti 1 kalem eksiğim var onunda acelesi yok Varol abi şahit olunca mk1den vazgeçemiycektir :)
     

Sayfayı Paylaş