Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Seat İbiza Yardım

Konu, 'İbiza' kısmında sedatoz2009 tarafından paylaşıldı.

  1. sedatoz2009

    sedatoz2009 SCW Üyesi

    7
    2
    3
    Arkadaşlar aracım 2005 Seat İbiza 1.4 Signo lpg. Yaklaşık 6 aydır araç rölantideyken sürekli dalgalanma yapıyor ve yine rölantideyken aşırı vuruntulu-sarsıntılı çalışıyor. Arada bir arıza ışığını yakıp, gün içerisinde söndürüyor. Tamircim çok da işten anlayan biri olmadığından önceleri normaldir dedi. Ancak ben ısrar edince tüpten kaynaklanıyodur dedi. Lpg ayar yaptırdım geçmedi, zaten benzine alıp kullandım bir süre, rölanti dalgalanması düzeliyor fakat vuruntulu çalışma devam ediyor. Sorunun lpg olmadığını anlayarak tespite devam ettim. Oksijen sensörü değişecek dediler, 500 liraya değiştirdim. Sadece arıza ışığı yakma olayı düzeldi. Rölanti dalgalanması ve vuruntu devam ediyor. Bazen kırmızı ışıkta durduğumda araç rölantideyken öyle şiddetli sallıyo ki, diyorum birazdan motoru kucağıma alıcam :) Ben bobin ya da lpg enjektörlerinden şüpheleniyorum çünkü arabanın çekişi de düştü. Bazen 1. viteste kalkıp 2. vitese alıp gaza basınca, sanki hiç gaza basmamışım gibi araba önce bi yığılıyo, 2-3 saniye sonra gazı yiyip hızlanıyor. Sizce sorun ne olabilir
     
    Bunu beğendi. xure bunu beğendi.
  2. eserbaba

    eserbaba SCW Üyesi

    792
    493
    63
    2.vitesde gaza basınca almama ve sonrada alma benzindemi oluyor.
     
    Bunu beğendi. xure bunu beğendi.
  3. xure

    xure FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.163
    867
    113
    Ayni olay benim basima geldi bizzat sadece benzinde yapiyor aracin bunu muhtemelen gaza geçtiğinde yapmaz ateşleme buji kablolarindan bir tanesi kopmustur muhtemelen traktör gibi çalışıyor dimi :) pat pat pat dedigim gibi benim 1. Atesleme bujisinin kablosu cikmisti muhtemelen degil seninde 100 de yuz oyle kabloya bak kontrol et mutlaka
     
  4. xure

    xure FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    1.163
    867
    113
    Motor calistiktan sonra hava sartlarina tüpün kalitesine subap yaglarina gore degiskenlik gosterir 2.vites gazi alip sonradan alma diye bi durum yok hava sıcaklığında 1 dakikada maximum benim benzinden gaza geçişini sağlıyor su anda.
     
  5. sedatoz2009

    sedatoz2009 SCW Üyesi

    7
    2
    3
    Bu sorun hem benzinde hem de gazdayken oluyor. Gazdayken daha yoğun hissettiriyor. Ama benim asıl kafaya taktığım vuruntulu çalışma
     
  6. sedatoz2009

    sedatoz2009 SCW Üyesi

    7
    2
    3
    Aracın sesinde bi problem yok. Yani pat pat sesi olmuyor
     
  7. sedatoz2009

    sedatoz2009 SCW Üyesi

    7
    2
    3
    Arkadaşlar sonunda olayı çözdük. Araçta ekogaz marka tüp vardı. Sorun tamamen ondan kaynaklanıyormuş. Motordan tüm bağlantılarını kestik. Araç orjinal benzin ayarlarına döndü. Ne vuruntu kaldı ne titreşim. Usta dedi ki buna kaliteli bi lpg taktır. Önerileriniz nedir? Seat'a uyumlu marka hangisidir?
     
  8. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.513
    5.817
    113
    Atiker obd 2 var bende cok memnunum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş