Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Seat Cordoba Katlanır Ayna Katlanmıyor

Konu, 'Cordoba' kısmında BeShictAsh tarafından paylaşıldı.

  1. BeShictAsh

    BeShictAsh SCW Üyesi

    19
    12
    3
    Merhaba Arkadaşlar öncelikle herkese şimdiden katkılarından dolayı teşekkür ederim. Bu cumartesi aracımı Konya Başaran Servisine götürdüm. Problemim sağ katlanır aynamı biri tersine çevirdiği için katlanmıyor sadece boşa dönme sesi geliyordu ve sol aynamda hiç bir problem yoktu. Neyse bu arkadaşlarla fiyatta anlaştık takın dedim.Gittiler aynayı getirdiler taktılar ve baktım ki düğmeyi çevirdim ayna katlanmıyor. Söyledim bu ayna katlanmıyor diye takan çocuğa "abi senin aynanın öyle özelliği yoktur dedi 2009 model style (yani full olan aracıma ) saçma sapan konuşma dedim on dk önce sen aynayı değiştirene kadar katlanıyordu sol aynam sağ kapanmadığı için değiştirin dedim her seferinde elle kapatıp açmak istemediğim için dedim sonra başkası geldi baktı evet doğru orjinali katlanır diyince arkadaş ikna oldu ve taktıkları aynanın katlanır motoru olmadığı ve parçacıda şu an katlanır bulunmadığı için sökeceklerini söylediler peki dedim haliyle.Neyse eski aynamı taktı bu adamlar ve sonra baktım ki eski aynamda katlanan sol ve sorunsuz olan aynam bu kez katlanmıyor. bi kaç yere gittim baktım başka sağlam ayna denedik çalışan kapı düğmesi denedik bi kaç yerde hala sol aynam kapanmıyor ve hiç ses bile gelmiyor katlanma modunda yani elektrik gitmiyor mu artık anlamadım. sonra bu adamlara tekrar gittim bakın sağlam ayna takınca düzelecek dediniz bir kaç tane sağlam ayna denedik olmadı sağlam joystik düğmede denedik hala çalışmıyor bu sorun sizin yüzünüzden oldu çözün dedim ordaki adam pişkin pişkin seninkini ömrü vadesi yetmiş abi suçlu bizmiyiz şimdi dedi . kabullenmedi suçunu ki bu servisi kimseye tavsiye etmiyorum bu saatten itibaren eski aynamında tırnaklarnı kırdı sökerken beceriksizler çünki. Neyse esnaflığınızın hayrını göremedim bari adam gibi yer söyleyin kendi cebimden verip yaptıracağım parasını dedim bi elektrikçiye gönderdiler o da iki baktı sözde yapamadı sizden ricam neden olabilir. Sorunu nasıl çözebilirim.
    Yapılanlar Sağlam sağ ayna bir kaç tane denendi aynalar aşağı yukarı sağa sola hareket ediyor ikiside fakat hiç bir aynada katlanma modunda katlanmıyor en ufak ses bile gelmiyor. Bir kaç tanede joystick düğme deenendi yine aynı şekilde aşağı yukarı sağa sola dönüyor aynalar fakat sadece katlanmıyor. Sanki Hiç Elektrik vermiyor gibi tepki vermiyor.
     
  2. PetrolHead

    PetrolHead SCW Üyesi

    114
    155
    43
    Sigortaları kontrol etmeyi denedinizmi ?
     
    Bunu beğendi. BeShictAsh bunu beğendi.
  3. cemseaşkt

    cemseaşkt FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    267
    434
    63
    sigortanın amperi diye düşünüyorum bende amperi yükseltip tekrar denermisiniz ?
     
    Bunu beğendi. BeShictAsh bunu beğendi.
  4. BeShictAsh

    BeShictAsh SCW Üyesi

    19
    12
    3
    Sigortaları Elektrikçi kontrol etti fakat yalandan o lambalı kalemle yani . Ama amperine felan bakmadı doğru düzgün.bazılarının lambası yanmadı ama ben sonradan baktım teli kopan sigorta yok gibiydi sigorta panelinde olanlardan. Fakat başka yerde sigortası varmı bilmiyorum. Bide aynalar sağa sola aşağı halen oynıyor yalnızca katlanmıyor.
     
  5. KİREÇ

    KİREÇ Moderatör

    5.334
    4.554
    113
    bence fazla kurcalatmadan servise gösterin. fiyat çıkrtırlar en azından keseye uyarsa yaptırırsınız...
     
  6. BeShictAsh

    BeShictAsh SCW Üyesi

    19
    12
    3
    Valla bu sabah Elektrikçiye bıraktım ama kapıdan başladı kabloları kontorl ederek sıra konfor modülüne felan geldi nolacak bakalım
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  7. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    kaputaltı akü üstü sigortalarıda kontrol ettirin :) muhtemelen elektrik gelmiyor sigorta atmıştır ya da kablolar yanlış bağlanmış olabilir çıkmışda olabilir.boyle durumlarda orjınal yedek parca kullanın butcenız iise.10-50 lira için rezilliği cekmeye değmez.arıza tespite bağlattın gecmiş olsun
     
  8. BeShictAsh

    BeShictAsh SCW Üyesi

    19
    12
    3
    Bugün baktılar ama sonuç ne derseniz konfor modülü değişti katlanır ayna sorunu düzeldi kapı switchlerinde bi sorun var onunda değişmesi gerekiyor dediler onu da kabul ettim. Değişti fakat şimdi kapıları açıyorum yola çıkıyorum 25 sn sonra kapıları kilitliyor ve sol şoför kapısında bulunan ikaz ışığı merkezi kilit kilitlenmesinde olduğu gibi yanıp sönmeye başlıyor kontak anahtarını hareket halinde tekrar basarsam ondan sonra kapıların kilitlerini açıyor. Ve ikinci sorunum arabam merkezi kilitle kilitlerken dörtlülerim yanmıyor şu andada kilitlenip kilitlenmediği bilemiyorum. ne kilitlerken ne açarken dörtlü yanmıyor. Ve tavan ışıklarım da kapılar açıkken yanık konumda bulunur sürekli ve arabadan indiğimda kilitlediğim an o ışıklar söner bende kilitlendiğini burdan takip ederdim genelde şimdi o ışıkta yanık kalıyor. Yani arkadaşlar bi taraf yapılırken diğer taraf bozuluyor.
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  9. İSPİRLİdadaş

    İSPİRLİdadaş SCW Üyesi

    467
    323
    63
    Tamamen servisin yetersizliği aracı tanıdıklarını düşünmüyorum. Bunu da biraz Seat'ın Türkiye'de yeni yeni kabul görmesine bağlıyorum ilerleyen yıllarda bu tür can sıkıcı sorunlarla muhtemelen karşılaşmayacağız ama bu denli basit sıkıntılarla muhatap etmeleri insanlar nezdinde Seat imajı açısından çok büyük prestij kaybı. Allahtan şu leon ibiza tutuldu da yollarda Seat görmeye başladı millet. Önceden piyasasi olmayan bir araçtı şimdi o kötü imajını yıktı derken bu servis sorunlarının artması yine olumsuz bir etki doğurmaz umarım. Bilmiyorum forumun tecrübeli büyükleri bu durum hakkında ne düşünüyorlar
     
  10. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    yazılım güncellemesi gerekebilir.ya da elektriksel donanım kablolarında bi terslik var arıza tespitde cıkması lazım...
     

Sayfayı Paylaş