seat çin mi oldu? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

seat çin mi oldu?

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında zaferdurukan tarafından paylaşıldı.

  1. zaferdurukan

    zaferdurukan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    arkadaşlar seat üretimi çin cumhuriyetine mi devredildi ? artık wolksvagen üretmiyor mu?
     
  2. NMNYLMZ

    NMNYLMZ
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Volkswagenin çinde fabrikası var zaten.
     
  3. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    8.994
    Beğenileri:
    6.448
    Ödül Puanları:
    113
    Çinde bir benim fabrikam yok..
     
  4. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Hiç sanmıyorum. Seat İspanyol markası..
     
  5. plajhavlusu

    plajhavlusu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.140
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    63
    Zafer abi sizi tenzih ediyorum bu habere turgay abimiz cevap versin
     
  6. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Ahahaha puhaha
    Cezmi Abi'den biber gelir bu mesaja :D
     
  7. - 48 -

    - 48 -
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.987
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    113
    cin de maşeAllah arazı geniş..herkes kuruyor oraya...bi gökhanın yok bi de benim..
     
  8. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    8.994
    Beğenileri:
    6.448
    Ödül Puanları:
    113
    :D Sendemi kuramadın daha abi
     
  9. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    seat da çinde yapılırsa şaşırmamak lazım bütün dünya markaları bi fabrika kurdu çin e.....
     
  10. zaferdurukan

    zaferdurukan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    yok aslında soruyu yanlış sormuş olabilirim:D. yani ispanyol markası evet ama bildiğim kadarı ile uzun süredir volkswagen üretiyordu ama volkswagen artık üretmeyecekmiş dediler:rolleyes: öyle bi şey varsa üzülürüm açıkçası
     

Sayfayı Paylaş