Seat İbiza 2015 Style Klimadan gelen sese çözüm bulamıyorum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Seat İbiza 2015 Style Klimadan gelen sese çözüm bulamıyorum

director_85

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
7
Yaş
32
#1
Öncelikle iyi akşamlar arkadaşlar. aracımda bazen hiç olmamakla beraber bazende özellikle 26 derecenin altını seçtiğimde baya fan sesi geliyor. ve gaza basmayla orantılı ses artıp azalıyor. ilk servise gittiğimde belirttim dedikleri bir sıkıntı yok baktık. ama bariz şekilde var. bu problemi yaşayan varmı aranızda? çözüm bulabildinizmi?
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,743
Beğeniler
5,639
Yaş
43
#2
civatası gevşeyen bi yanı olabilir gazı bastıkca ses artar.rulman sesidir o bosch kar servisi var acity avm sokağında...baktırıver
 

director_85

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
7
Yaş
32
#3
cevap için çok teşekkür ederim. kendini tanıtma kısmında nereden olduğumu atladım sanırım. hemen profilimi güncellemeliyim :) ankaradayım malesef. ama dediğiniz şeyi not edip hemen garantiye götürücem :)
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,743
Beğeniler
5,639
Yaş
43
#4
cevap için çok teşekkür ederim. kendini tanıtma kısmında nereden olduğumu atladım sanırım. hemen profilimi güncellemeliyim :) ankaradayım malesef. ama dediğiniz şeyi not edip hemen garantiye götürücem :)
garantili mi pardon..garantilise servis bakar...gaz bastıkca artan ses ise rulman sesi ama nerenın rulmanı...tahmınım klima radyatorun fanı rulmanı dağılmıştır,dağılmak üzeredir,pervane göbeği bozuktur vs :)
klimayı açıp durduk yere ses cıkarmıyo mu test etsinler...
 

director_85

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Nis 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
7
Yaş
32
#5
garantili mi pardon..garantilise servis bakar...gaz bastıkca artan ses ise rulman sesi ama nerenın rulmanı...tahmınım klima radyatorun fanı rulmanı dağılmıştır,dağılmak üzeredir,pervane göbeği bozuktur vs :)
klimayı açıp durduk yere ses cıkarmıyo mu test etsinler...
ben ilk aldığımdan beri bu ses vardı. ilk 15.000 bakımında şikayetlerimi sordular anlattım. arabayı çalıştırdı eleman gaza bastı klimayı çalıştırdı falan ve dediki ses yok. dedim evet zaten her zaman yok. arada bir geliyor ses. arkadaşlar duymadıkları görmedikleri bir probleme nasıl müdahale edebilirler ki ama ben yine de not aldım bakacaklar dedi. bakımdan çıkınca baktık bir problem yok dediler. şimdi havalar ısınmaya başlayınca soğuk kısmı daha çok kullanır oldum ve yeniden bu sesi duymaya başladım malesef...
 

kirlisakal

Teknik Koordinatör
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
6,743
Beğeniler
5,639
Yaş
43
#6
rulman bu mekanık aksam bozulabilir.yeni araba diye bozılmıcak diye bı kaide yok.illaki bişisi cıkar.kaputu açın sesi dinleyin.muhtemelen fan sesi fanda arayın
 

Alcn

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Mar 2016
Mesajlar
83
Beğeniler
26
Yaş
26
#10
2015 ibizamdada aynı ses muhtemelen kronik gıcırtı gibi bisey rahatsız ediyor müzik açıkken duyulmuyor da psikolojik olarak rahatsız ediyo insanı