SCW'nin Bünyeye Zararları.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

SCW'nin Bünyeye Zararları..

Konu, 'Sohbet' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    kendimde hissettiğim SCW'ye olan "bağımlılık" duygumu bi kaç hafta önce Volkan ve Can'la paylaşmıştım onlar da aynı dertten muzdariplermiş..
    gece ya da sabah ilk uyandığımda yüzümü yıkamadan SCW'nin başına geçiyo olmam, dışarda ya da herhangi bi ortam elime geçen ilk PC'de illaki bi foruma bakayım demem, günümün bi kısmını yazılan çizilenlere ayırıyo olmam vs. hakkaten ilginç valla..

    özellikle bi özelliği daha var ki forumda dolanırken ya da CS'deyken diğer bi bağımlılığı körüklediği de görülmüştür..aşağıda örnek bi foto mevcuttur..
    sanırsam sadece 3 günlük "sadece" PC başında SCW'de geçirilen zamana ait bi fotodur..

    [​IMG]

    not: PC'imin olduğu oda evde sadece internet kafe gibi kullandığım bi odadır aynı ortamda uyumamaktayım.. :)

    bi not daha fotodaki küllük 13cm çapındadır.. :)
     
  2. HaKo

    HaKo Misafir

    sen fazla yaşamassın :D Söz cenaze masraflarını SCW yönetimi karşılayacak :D
     
  3. koraybilge

    koraybilge
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.460
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    cenaze organizayonu:D
     
  4. leon sport

    leon sport
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.717
    Beğenileri:
    347
    Ödül Puanları:
    83
    yiğit im sen sewdiğimiz bi arkadaşımızsın seni çabuk kaybetmek istemiyoruz..anladın sen :D
     
  5. LiaTeD

    LiaTeD SCW Üyesi

    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    çabuk banlayın şu çocuğu
     
  6. mehmetelt

    mehmetelt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.617
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    63
    kardeşim bari küllüğü boşaltaydın. izmaritler yandıkça burnuna kötü kokusu gelmiyomu
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    3 gün önce aklıma geldi her gün bayaa bi kül döküyorum biraz biriktip fotosunu çeker koyarım diye..her şey planlanmıştı yani..küllük birazdan yıkanacak tarafımdan.. :)
     
  8. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    88
    Ödül Puanları:
    48
    Fenasın sen zaten onu biliyoruz.... =) Şaka bir yana banada acayip bağımlılık yaptı SCW her an bakıyorum bütün konulara bakmama rağmen dışarıdayken telefondan giriyorum kendimi eksik hissediyorum siteye bakmassam.İyiki varsın SCW iyiki varsınız DEĞERLİ SCW ÜYELERİ... =)
     
  9. aux

    aux
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.852
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    ya sabahin saat 8'i .. 5dakika önce yine hortladim uykum kaçti...ve naptim..pc nin açma tuşuna basip ilk girdiğim site yine bu oldu...fena bir bağimlilik var.
     
  10. rockinrock

    rockinrock
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.039
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    63
    allahtan ben sigara kullanmıyorum. yoksa okadar kullükteki sigarayı icende ne ciğer kalır ne boğaz. :)
     

Sayfayı Paylaş