Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

SCW

Konu, 'Sohbet' kısmında Leon3838 tarafından paylaşıldı.

  1. Leon3838

    Leon3838 Kayseri Bölge Sorumlusu

    116
    159
    43
    Merhaba arkadaşlar scw de yer almak istiyoruz iletişimden mesaj bıraktım ama dönen olmadı aceba yetkili biriyle görüşme şansımız varmı? Bunun yeri burası değil kusura bakmayın ama başla iletişim kurabilecek bi yer bulamadım
     
    murateren ve candagli85 bunu beğendi.
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    Özelden yazabilirsin bana
     
  3. kocak.gokay

    kocak.gokay Anadolu Bölge Sorumlusu

    328
    523
    93
    Aramıza hoşgeldiniz her zaman aramızda yer var bekleriz öncelikle kendinizi tanıtırsanız neredensiniz kimsiniz yakın arkadaşlarımız size yardımcı olur :) hoşgeldiniz aramıza tekrardan

    SM-A800I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    murateren ve kfy bunu beğendi.
  4. Leon3838

    Leon3838 Kayseri Bölge Sorumlusu

    116
    159
    43
    Kayseriden yazıyorum açıkcası il sorumluluğu istiyorum ekip hazır özelden konuşursak daha iyi olur :)
     
    murateren ve cuagain bunu beğendi.
  5. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    Kayseri için bişeyler yapılacaksa bunun karşılığı yoktur..SCW Yönetim uygun görürse elbette verir yöneticilik.Siz elinizi taşın altına sokun yönetim size desteğini verir.
     
  6. Leon3838

    Leon3838 Kayseri Bölge Sorumlusu

    116
    159
    43
    Özelden yazdım hocam biz elimizi taşın altına koyduk yani olaylar biraz karışık şuan 20 kişilik bi ekibiz sayımız şuan az nedenleri de var ama bi çatınaltında toplanırsak eminim bu sayı katlanıcak çünkü kayseri seat şehri
     
    Bunu beğendi. murateren bunu beğendi.
  7. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.263
    113
    Bize üyeden çok dostluk gerekli kardeşim
     
  8. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.797
    5.622
    113
    Öncelikle aramıza hoşgeldin kayseri için ilk sizlerden bir hareket bekleriz bir buluşma yaparak gönül verilen dostluk değerlerini bizlere gösteriniz emin olun gerisi gelir @Leon3838

    kurye ile elden teslime verildi
     
    Bunu beğendi. murateren bunu beğendi.
  9. Leon3838

    Leon3838 Kayseri Bölge Sorumlusu

    116
    159
    43
    hoşbulduk hocam cumartesi günü için bi organizasyon planladık şuan yeni bi yapılanmaya girdik farklı bi gruptan ayrıldık sayımız netleşmedi bugün ayrılmaya başlıyoruz şuan için 20 kişi görünüyo ama inşallah cumartesine sayımızı artırcaz cumartesine yetişmese de kısa sürede büyük bi ekip olucaz @memet_one
     
    murateren ve memet_one bunu beğendi.
  10. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.797
    5.622
    113
    Sizinle birlikte bütün arkadaşları forumda tanımak isteriz

    kurye ile elden teslime verildi
     
    Bunu beğendi. murateren bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş