Scw istanbul 20.05.11 cuma buluşma resimleri. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Scw istanbul 20.05.11 cuma buluşma resimleri.

toyyerbugra

Kayıtlı Üye
Katılım
7 May 2011
Mesajlar
1,706
Beğeniler
135
Yaş
25
#1
Teşekkürler SCW

Resimler biraz karanlık cıkmış. :(



















Bunlar daha iyi sanki :D
















YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN DEĞERLI SCW LİLER =) :eek:
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#2
yerde yatan yüzü görünmeyen benim haaaa..uleyn bir fotografa katıldık onda da farlara takıldık heheeheheheheh
 

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,015
Beğeniler
6,456
Yaş
40
#6
Yahu bende yerde yatan kim diyordum ki Varol abi yazmış:) Varol abi seni görmek isterdim çok ama maalesef misafirlerim vardı kusura bakmayasın artık bir dahaki sefere diyelim,Her zamanki gibi hoş bir maltepe sahil olmuş,teşekkürler SCW..
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#7
çok güzel bir akşamdı gelen herkese teşekkür ediyorum ressiimlere gelince biraz değil hepten karanlık çkmış kardeşim makine olmadan bu iş olmayacak belli.
Varol abi ve serhat abi tekrardan tanıştığıma çok çok memnun oldum
 

alicanbasarir

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
1,688
Beğeniler
84
#8
kardeşim ne ara çektin bu kadar fotoğrafları ellerine sağlık :)

gelen herkesin ayağına sağlık güzel bi geceydi..

varol abicim ayaklarına sağlık tanıştığıma çok memnun oldum :)
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#9
Yahu bende yerde yatan kim diyordum ki Varol abi yazmış:) Varol abi seni görmek isterdim çok ama maalesef misafirlerim vardı kusura bakmayasın artık bir dahaki sefere diyelim,Her zamanki gibi hoş bir maltepe sahil olmuş,teşekkürler SCW..
benim ben..dedim bana uygun bir poz vereyim akıllarda kalsın :D ama onda gazetelerde yüzü saklanan lara dönmüşüm ahahahahahah
yaza gökhan inşeALLAH tekrardan..teşekkür ederim

çok güzel bir akşamdı gelen herkese teşekkür ediyorum ressiimlere gelince biraz değil hepten karanlık çkmış kardeşim makine olmadan bu iş olmayacak belli.
Varol abi ve serhat abi tekrardan tanıştığıma çok çok memnun oldum
bende tanıştığıma memnun oldum..
kısa da olsa keyifli oldu..
 

toyyerbugra

Kayıtlı Üye
Katılım
7 May 2011
Mesajlar
1,706
Beğeniler
135
Yaş
25
#10
bu arada stckrları getiren özgür abiye gönderen sebay abiye cok teşekkürler =)