DUYURU - Scw Arnavutluk-----Balkan turu europa otoyollarında | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

DUYURU Scw Arnavutluk-----Balkan turu europa otoyollarında

Konu, 'Dünyadan Haberler' kısmında kirlisakal tarafından paylaşıldı.

  1. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.558
    Beğenileri:
    5.583
    Ödül Puanları:
    113
    merhaba saygı değer gönül dostları...
    bugün günlerden pazar her zaman ki gibi hava soğuk olmasına rağmen bi gezelim ihtiyaclarımızı giderelim dedik koyulduk yola.arnavutluk kücük bir ulke.. 1992 iç savaştan cıkmış,insanları bi o kadar canı yakın gerci türk kültürüne yakın olmasa da bizden başka sevenleri olmadığı için hep toplumdan dışlanmışlar...bunlar sırasıyla kosova makedonya ve yunanistan...bizden başka sevenleri yok :) arnavut dediklerimiz içinde tatlı bi kızışları var göresiniz :D çok cana yakın bi o kadar da türk sevgisi var...hayat pahalı devlet bizim 1980 lileri yaşayan bir devlet...insanlar loto,toto,alkol,uckağıtcılık had safhada...gecen sene de gelmiştim kısa süreliğine...yaz oldugu için pek bişi anlayamamıştım :)
    burda arabanın özellikle mercedes bmw nın ne haysiyeti var ne şerefi :) seat vw audi opel mercedesden pahalı :D arabaya değer veren yok hurda nıyetine kullanıyolar...benı görende poları kontrol ediyorlar meraktan :)
    bende giydim polarımı sıcak tutsun diye sokaklarda dolandık durduk soğuk havaya aldırış etmeden tek tabanca...bari buluşmalara katılamıyorum burlarda kendi başıma eğlendiriyim diyom :D takipte kalın bu konu başlığı altında yurtdışı maceralarımızı günlüklerimizi yaşadıklarımızı fotoğraflarla paylaşmaya devam edeceğim...scw her yerde derken şaka yapmıyorduk...

    ibizaya evin catısına kaldırmışlar :D

    12571442_994434437269655_1101137825_n.jpg
    --- Mesajlar birleştirildi, 17 Ocak 2016, İlk Mesaj Zamanı: 17 Ocak 2016 ---
    12467951_994434413936324_1112973861_n.jpg 12539971_994433833936382_117781292_n.jpg 12540251_994433860603046_1556717701_n.jpg 12575990_994434287269670_1533784264_n.jpg 12576221_994434087269690_1326345028_n.jpg 12584023_994433917269707_699363970_n.jpg 12606764_994434030603029_1583069011_n.jpg 12606757_994433870603045_60073627_n.jpg 12575985_994433887269710_551129476_n.jpg
    --- Mesajlar birleştirildi, 17 Ocak 2016 ---
    12584084_994434300603002_132944390_n.jpg
     
  2. Srkn fr

    Srkn fr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    423
    Beğenileri:
    616
    Ödül Puanları:
    93
    Takipteyiz abi

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    murateren ve kirlisakal bunu beğendi.
  3. memet_one

    memet_one
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    9.742
    Beğenileri:
    6.782
    Ödül Puanları:
    113
    Bende perşembe günü Bulgaristan a gidiyorum abi Mayıs gibi de çek Cumhuriyeti ne gideceğim

    kurye ile elden teslime verildi
     
    koray Tc, murateren ve kirlisakal bunu beğendi.
  4. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.558
    Beğenileri:
    5.583
    Ödül Puanları:
    113
    burdan geçersen uğra mini buluşma yaparız :) bulgaristana aracınla mı gidiyorsun...
     
    koray Tc, murateren ve memet_one bunu beğendi.
  5. memet_one

    memet_one
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    9.742
    Beğenileri:
    6.782
    Ödül Puanları:
    113
    Yok abi günü birlik gideceğim kısmetse

    kurye ile elden teslime verildi
     
    koray Tc, murateren ve kirlisakal bunu beğendi.
  6. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.558
    Beğenileri:
    5.583
    Ödül Puanları:
    113
    iyi aman arabaları patlatıyolarlar bulgaristanda yok ediolar ondan dedim :) yaya her zaman iidir böyle yerlerde.daha evvel arkadaşımın arabasını patlattılar otelin önünde ondan sordum :)...şimdiden hayırlı yolculuklar
     
    Bunu beğendi. murateren bunu beğendi.
  7. memet_one

    memet_one
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    9.742
    Beğenileri:
    6.782
    Ödül Puanları:
    113
    Ben hepsini tanıyorum abi bende sıkıntı olmaz

    kurye ile elden teslime verildi
     
    murateren ve kirlisakal bunu beğendi.
  8. kirlisakal

    kirlisakal TEKNİK KOORDİNATÖR

    Mesajlar:
    6.558
    Beğenileri:
    5.583
    Ödül Puanları:
    113
     
    katip_bey, Pasha60, MGM Barut ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  9. Maviş

    Maviş FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    2.063
    Beğenileri:
    3.846
    Ödül Puanları:
    113
    Supersin metin abi

    16cdf48
     
    murateren ve kirlisakal bunu beğendi.
  10. Samet Balcik

    Samet Balcik FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    1.465
    Beğenileri:
    1.850
    Ödül Puanları:
    113
    Metin abim sabırsızlıkla takip ediyorum seni bekliyorum yeni paylaşımlar:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    murateren ve kirlisakal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş