scirocco için coilover arıyorum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

scirocco için coilover arıyorum

Konu, 'Arıyorum' kısmında zeynelkoc tarafından paylaşıldı.

  1. zeynelkoc

    zeynelkoc
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    400
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    scirocco için coil arıyorum

    eibach bayiliğim var ama 3 aya kadar gelmiyor eibach a

    tanıdık falan varmı ? nerden bulabiliriz
     
    Bunu beğendi. erkani bunu beğendi.
  2. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    2.190
    Beğenileri:
    476
    Ödül Puanları:
    0
    zeynel ben sana bir arkadaşım var ondan bakarım ama sende bana 3*5 yay ayarlıcaksın güzelinden :eek:key:
     
  3. zeynelkoc

    zeynelkoc
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    400
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    fiyatlara ve stok durumuna bakayım abi yarın yazarım
     
    Bunu beğendi. erkani bunu beğendi.
  4. WeLeT

    WeLeT
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    28
    Murat'ın coiller alınır önlere 3mm'lik boru yapılır gayette güzel bi şekilde kullanılır..

     
    Bunu beğendi. YEKTA bunu beğendi.
  5. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    2.190
    Beğenileri:
    476
    Ödül Puanları:
    0
    evet bizim muratın coillerde olur sana zeynel umut açıklamış yapman gerekeni :)
     
  6. zeynelkoc

    zeynelkoc
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    400
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    yok abi güvenlik için pek oynama yapmak istemiyorum
    orjinal birebir uyumlu seti almayı tercih ederim. yol tutuşumu arttırayım derken sıkıntıya girmiyim
     
  7. mrtsnr

    mrtsnr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.558
    Beğenileri:
    500
    Ödül Puanları:
    113
    Senin araç 160'lıksa ağırlık dengesi de uymayabilir zaten abi benimki. Ağırlık dengesi uysa ben kendi aracıma takıcam :D
     
  8. Mertkan

    Mertkan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    824
    Ödül Puanları:
    113
    Zeynel Bey;

    elinizde hiç yeni kasa ibiza için 3,5 luk yay var mı?
     
    Bunu beğendi. ibiza bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş