scirocco eibach 35mm yay | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

scirocco eibach 35mm yay

Konu, 'Satıyorum' kısmında yan53 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. yan53

    yan53
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    383
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar arabama aldım taktım araç garaja girmedi o yuzden yarın sabah söktürecem düşünen olursa eşinde dostunda sciroccosu olan varsa satıcam ...leona oluyormu bılmıyorum ...
    sıfırı 350 felan ben 300 e satıyorum...satılsada satılmada sokulecek yaylar..

    0532 685 1907

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.428
    Beğenileri:
    1.445
    Ödül Puanları:
    113
    murat duy bunu
     
  3. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    çok büyük ihtimalle Leon'a da olur..
     
  4. yan53

    yan53
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    383
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    leonada olursa leona olanada satılıktır duyrulur :)
     
  5. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    abi sana dönücem ben :)
     
  6. yan53

    yan53
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    383
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    tamam kardeşim bekliyorum tel var...
     
  7. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    şimdi bu leona oluyormu??

    hayırlı satıslar
     
  8. ERK_RS

    ERK_RS
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.834
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48
    leona uysa bile senin cupra icin saglikli olmaz semun.
     
  9. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    rıza servısle konusmustum aracın kafası cok yere duser demıstı
     
  10. ERK_RS

    ERK_RS
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.834
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48
    standart leonlarin ve cupralarin
    standart ibizalarin ve cupralarin hep yaylari baskadir semun..

    yani taksan olur; olmaz degil ama saglikli bir is olmaz..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş