Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

satılık xenon mfk hid system h7 35w 8000k

Konu, 'Satıyorum' kısmında haluk_dongel tarafından paylaşıldı.

  1. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    arkadaşlar aracımı alırken üzerinde olan mfk marka h7 35w 8000k ve h3 35w 8000k olan xenonları satmayı düşünüyorum fiyat konusunda
    pek bi bilgim yok bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim, isteyen olursa anlaşabiliriz herhalde diye düşünüyorum...

    düzenleme:

    arkadaşlar 30.12.2012 tarihi itibariyle 180 tl olarak düşünüyorum, ufak bir pazarlık da söz konusudur.
     
  2. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    hayırlı satışlar...
     
  3. full_as

    full_as SCW Üyesi

    82
    7
    8
    h7 lere ne istersin kardeşim??
     
  4. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    bilmiyorum ki kardeş piyasasını, sıfırı kaç paradır bunun? aldığım kişi 200 tl dedi ama emin ol ben bilmiyorum, kimseyi de kandırmak istemem, forumdan birileri yardımcı omalı diye düşünüyorum, ona göre anlaşırız nasıl olsa...
     
  5. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    once birpiyasa aratırması yapıp ürünlerin fiyatını belirleyip konu açarsanız daha belirleyici olacaktır,,,
     
  6. RedLine

    RedLine SCW Üyesi

    4.853
    1.283
    113
    hayırlı satışlar diyelim 200tl lik xenonlar değil yalnız yazdığınız marka
     
  7. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Hayırlı Satışlar
     
  8. digiersoy

    digiersoy SCW Üyesi

    2.672
    643
    113
    Ben çin sitesinden aldım HID marka D2s 8000k slim balans 67tl :)
     
  9. RedLine

    RedLine SCW Üyesi

    4.853
    1.283
    113
    slim balast ve d2s çok uygun fiyata almışsın abi
     
  10. digiersoy

    digiersoy SCW Üyesi

    2.672
    643
    113
    Aynen bedava neredeyse 24 günde geldi dün taktım balanstlar ince olduğu içinde yer kaplamıyo..
    Benim D2s ampulün biri titreme yapıyordu tekinin fiyatı orjinal 185Tl fiyat verdiiler bende çin çün olsun denemek için aldım valla süper kimisi 2-3 sene anca gider bunlar diyo ülen dedim 2 sene gitsin ne var ben tek ampul fiyatına komple set aldım daha ne dedim:D
     
    YEKTA ve RedLine bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş