Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Satılık iphone 5s gold

Konu, 'Satıyorum' kısmında dadaş34 tarafından paylaşıldı.

  1. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.532
    5.834
    113
    Cihazın hergangi bir sorunu yok çok temiz kutusu ve faturası mevcut garantisi devam etmekte yanında harici panoroma kamerası ve bir kaçtane kapakta benden scw ye hediye fiyat 1550 tl


    Beni EDS'ler İYİ Tanır
     
    Lejyoner, riza_shn ve memet_one bunu beğendi.
  2. AlperenK

    AlperenK SCW Üyesi

    65
    21
    8
    Hayırlı satışlar hocam..
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  3. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.776
    5.614
    113
    Hayırlı satışlar
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  4. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    2.027
    1.676
    113
    6 yamı geciyorsun mudur
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  5. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.532
    5.834
    113
    Valla öyle bi niyetim var bakalım seçkin


    Beni EDS'ler İYİ Tanır
     
    Bunu beğendi. memet_one bunu beğendi.
  6. LEqend_ON

    LEqend_ON SCW Üyesi

    126
    48
    28
    Hayirli satislar ;)
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  7. Micqrop

    Micqrop SCW Üyesi

    336
    136
    43
    6 can dır ;) Note3 ü gönderdim hemen 6 yı kaptım :) Sen geç kalmışsın abicim :)
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  8. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
    hayırlı satışlar...
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  9. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Hayirli satışlar
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.
  10. riza_shn

    riza_shn SCW Üyesi

    155
    67
    28
    Hayırlı satışlar kardeşim
     
    Bunu beğendi. dadaş34 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş