Satılık Toshiba nb-100 Laptop !! | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Satılık Toshiba nb-100 Laptop !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HAKANSGR

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
553
Beğeniler
9
#1
Arkadaşlar ürün sıfır gibidir..10 kere açıldı yada açılmadı..teknosa'dan alınmıstır..garantisi devam etmektedir..1150 tl faturalıdır..kutusu ve bütün aksesuarları verilecektir..istedigim rakam 450 tl..alıcak olan arkadaşıma hayırlı olsun..









TOSHİBA NB-100 MİNİBOOK Ürün Özellikleri

* Intel® Atom işlemci N270 (1.60 GHz, 512 KB L2 cache, 667 MHZ FSB)
* Orijinal Windows XP® Home Edition Türkçe/İngilizce
* 1,024 MB DDR2 RAM
* 120 GB (5.400 rpm) Seri ATA HDD
* 8.9 Toshiba TruBrite® WSVGA TFT ekran (1,024x600 çözünürlük)
* Intel® GMA 950, max. 224 MB grafik belleği
* Toshiba Bass özelliği geliştirilmiş ses sistemi, stereo hoparlörler
* 4'ü birarada Bridge Media Yuvası, 3 x USB 2.0, Express Card? Slot
* Wireless LAN (802.11b/g), Bluetooth? 2.1 EDR
* Ethernet LAN 10/100
* Li-Ion, 5 saate kadar batarya ömrü
* Entegre VGA web kamera ve mikrofon
* 1,05 kg
 

SİMON

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
3,402
Beğeniler
168
#2
abı hayırlı olsnda yazık yaw daha yepyenı leptop 450 tl bedava valla
 

HAKANSGR

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
553
Beğeniler
9
#3
abı hayırlı olsnda yazık yaw daha yepyenı leptop 450 tl bedava valla
bu mınıbook oluyo semun,iş için aldım,oraya buraya rahat rahat taşıyayım dıye ama sonra daha buyuk bir laptop aldım,ee buda evde duracağına ihtiyacı olan birine gitsin dedim :)
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,641
#8
Alanada satanada hayırlı uğurlu olsun :) konuyu kilitliyorum o zaman müsadenle..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...