Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

şanzıman sorunu

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında 33bju63 tarafından paylaşıldı.

  1. 33bju63

    33bju63 SCW Üyesi

    100
    9
    18
    Arkadaşlar aracım 10 bin kilometrede ve dun gece birden baslayan 5.vites de motordan gelen ses..bugun servise götürdüm araba orda kalacakmıs ptesi bakacaklarmış şanzımandan kaynaklanıyormus 10bin kilometrede bi araç için bole bi sorun cook saçma degilmi bu sorunun aynısını yaşayan arkadaşlar varmı ? yardımcı olursanız sewinirim
     
  2. LEON COPA

    LEON COPA SCW Üyesi

    264
    31
    28
    Arkadasim bazi seyler sacma dgildildir fabrika hatasi olabilir benim kuzenin araci icin vw servisine gittik fransiz in biri sifir araba almis km si 10 000 bile degil arba gitmiyormus sorun viyes kutusun catlak olmasin dan kaynaklaniyormus yani her an her sey olabili araclarla birlikte motor ve sanzimanda yenilendi garantisi varsa servis halleder
     
  3. 33bju63

    33bju63 SCW Üyesi

    100
    9
    18
    abi haklısında 10 bin kliometrede bi arabanın sanzımanından sorun cıkarması cook üzücü bir olay bu arabanın ben kaliitesine guwenmiştim ama gıcırdayan kapıları bide üstüne bu şanzıman arzası beni soğuttu bu araçtan bi reno olsa bu arzayı cıkarsa gocunmam da bilmiyom seat sonucta yada ben gözümce cook buyutmusum
     
  4. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    Garanti bu günler için satın alınıyor (sıfır rakamı içine yedirilmiş halde) , sonuçta mekanik aksam, bozulabilir
     
  5. platinne

    platinne SCW Üyesi

    657
    347
    63
    DSG ile sorun yaşıyorum ben de. Pazartesi günü arabayı bırakacağım servise. Ortalama 1 ay yatar diye söylediler. Babam geldi memleketten bugün, arabaya değil de bana demediğini bırakmadı.. :)
     
  6. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    babanıda üye yap okusun dsg olayını :)
     
  7. kamikaze

    kamikaze SCW Üyesi

    1.910
    251
    83
    1 ay? uzay mekiğine mi çevirecekler mekanizmayı :D
     
  8. oquzdag

    oquzdag SCW Üyesi

    58
    3
    8
    aracını dsg mi? arıza ne idi?
     
  9. oquzdag

    oquzdag SCW Üyesi

    58
    3
    8
    sizin arıza neydi, geçmiş olsun. yahu gün geçmiyorki dsg arıza okumayalım. anlamadım gitti. ben korkutan +2 yıl aldım. ancak hi. arızalanmasa daha iyi. birde bence kavramayı ıslak yapmaları lazım diye düşünüyorum.

    bakınız honda cvt de, kuru kavrama denedi. yine cvt olduğu halde olmadı. tekrar ıslak kavramaya döndü. sonuçta çok büyük tüketim artışı getirmiyor, ıslak kavrama çünkü sonrasında yine çift kavrama devrede.
     
  10. hcaglak

    hcaglak SCW Üyesi

    572
    99
    28
    Geçmiş olsun..
     

Sayfayı Paylaş