Sanayi Malı Sis farı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Sanayi Malı Sis farı

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#1
Merhaba arkadaşlar,

Aracıma sis farı almayı düşünüyorum fakat servis malumunuz çok fiyat çekiyor. Parçalar çok pahalı. Maslak doğuş bana en son yeni sis farı fonksiyonlu düğmeyle beraber 800TL gibi bir fiyat çekmişti. Tabi o arka sislere filan baglatırsanız fiyat 550ye kadar düşüyor.

Her neyse ben sanayide yaptırmaya karar verdim sis farlarımı:

1- Öncelikle parçacıdan 50TL'ye sis farı yuvalı tampon ızgaralarını alıcam(maslak doğuş 90TL demişti).

2- O yuvalara uygun "açılı" sis farı alıcam. Bizim arabalarda sis farları oval gibi, düm düz yuvarlak değil. İşte sorun da burda beliriyo. Aranızda orjinal sis farı yerine sanayiden universal bi sis farı alıp takan kimse oldu mu? Takacagım sis farlarının tam olarak yuvaya oturmaması veya ışıkları açtıgımda önümü değil de saçma sapan yerkleri aydınlatması gibi bir sorun ile karşılaşır mıyım?

Sanayiden alacagım sis farları 50 ile 500TL arası değişiyo. Ben 150liralık bişey alıcam tahminim. 50 de ızgaralar. İşçiliği, gerekli parçaları zartu zurtu filan da 100TL'yi bulur heralde onlar da.



Yani 300TL'ye sis farım olacak, sizce çok mu, bu parayı baska bir şeye mi yatırsam, o kadar da sırıtmıyo mu sis farsız :) Tamponda sis farı olmayınca sanki orası çok boşmuş gibime geliyo da, reismden de görüldüğü üzere...




(Bu arada resimde plaka kapalı ama çok önceden baska bir şey için kapamıştım, yoksa ne kapicam plakamı :D.)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#2
olm 300'e kendim kasacağıma serviste 550 verirdim..
bence biraz daha indirirler o fiyatı gel sana Erya'dan fiyat alalım..
güleç kardeşim uğraşmasın sanayilerde..
sanki Erya benim de.. :D :D :D
 

Byefsane

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,556
Beğeniler
59
Yaş
26
#3
Ben aldığımda ızgaraları 17 tl den aldım(tanesini) sis farı pahalı tabi serviste malesef gönül istediki servisten almak ama işte ben sitemizde bir abiden almıştım hediye etmişti sisleri sağlam işçilik olursada(role takıyorlar fiyatı 12 tl idi) 40 50 tl gibi bir rakama halledersin
 

Umut Girit

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,963
Beğeniler
319
Yaş
29
#4
valla böylede iyi hatta daha güzel bişy daha dicem bmw X5m ve X6m de de sis farı yok ;) ama şayet gerçekten çok istiyorsan yaptır yada hava hanalı yaptır hava flitresini oralara filan indir
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#5
valla böylede iyi hatta daha güzel bişy daha dicem bmw X5m ve X6m de de sis farı yok ;) ama şayet gerçekten çok istiyorsan yaptır yada hava hanalı yaptır hava flitresini oralara filan indir
Umut bi M'in sis farına kim baksın zaten.. :D :D
gösterecek çok şeyi var onun.. :D
 

Umut Girit

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,963
Beğeniler
319
Yaş
29
#6
valla geçen test sürüşüne gittim X1 , freelander ve range i denedim orda 1 tanede X6m vardı inan dikkat bile çekmedi hatta aa X6 oluyosun :D :D içine de bindim çok kasvetli ve basık hee hızı konusunda önünü zaten göremiceksin diyosan haklısın :D inan range vogue çook çook daha mükemmel :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#7
ulan X6 varken ne Range'i..

neyse yemeyelim konuyu.. :D
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#8
Evet yemeyin :D

Yiğit aradaki 250TL'yle ben nerelere giderim neler yaparım biliyo musun :D Ama Mert abiden de bi fiyat almak lazım dediğin gibi.

Umut vallahi bi ara aynen senin gibi düşünüyodum da park artı sis(xenon) yapmak istiyorum ben de artık :D:D

Atillacm sağol bilgilendirdiğin için, demek ki işçiliği 50TL'ye halledicem rulesiyle filan, zaten tanıdık adam 90 filan diyodu da bişeyler yaparız diyodu, 50'ye hallettiririm ben.

O zaman 250'ye geldi şimdi sis farları bana, hatta farları da 100TL'liklerden alırsam toplam 200'e gelir :D
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Beğeniler
7
Yaş
31
#10
melih bence 300 kendin kasacağina 500 e (ki eryadan daha düşük fiyat alabilrsin) arka sis farlarına bağlat...arka sisleri de bir şekilde iptal et..yani ön sisleri yakinca arkalarin da otomatik yanmasin...
arka sis farı tuşun sadece ön sisleri kontrol etsin..