Sıfır Hella Stop 260tl :) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Sıfır Hella Stop 260tl :)

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,731
Beğeniler
360
Yaş
36
#3
sevgili kardeşim senin sitede bulunmanın başka bi amacı yokmu ?
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#5
Hani sadece ilan vermek için siteye kayıt olmuşun gibi bir izlenim bıraktın da onu söylüyo Bilal abi...
 

LEONFR

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
929
Beğeniler
21
#6
anladım arkadaşlar benim böyle bir amacım yok ama sorun değil böyle düşünülüyorsa siteden silebilirsiniz saygılar...
 

leon sport

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5,731
Beğeniler
360
Yaş
36
#7
satış yapamıyosam bulunmamında manası yokmu demek oluyo bu ?