Ruslardan Süper Bi Yaklaşım.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Ruslardan Süper Bi Yaklaşım..

Konu, 'Video' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    muhteşem bi duygu olsa gerek.. :eek:key:



    videolar görünmüyosa..
    www.navige.com ..
     
  2. JoSepHH23

    JoSepHH23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.382
    Beğenileri:
    138
    Ödül Puanları:
    63
    COk fena bısey ya haberlerde gormustum tüylerim diken diken olmustu büyük cesaret valla :D
     
  3. serenity

    serenity
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.285
    Beğenileri:
    455
    Ödül Puanları:
    83
    Evet yaaaa.Bu olay çok güzel gerçekten..Amatör olarak en fazla 30 m den atıyorlar.O ilk çıktığın, kendini boşluğa bıraktığın an o kadar zevkli ki...Bu şekilde değil ama ben 70 küsür metreden iplerle boşluğa bıraktım kendimi.Aşağıda insanlar karınca gibi görünüyordu.Zaten o ilk adımı atmakta mesele.O ana kadar korkuyor insan ama sorasında müthiş zevk alıyor...:):):)
     
  4. plajhavlusu

    plajhavlusu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.140
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    63
    aklından zorunmu var bilader :)
     
  5. plajhavlusu

    plajhavlusu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.140
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    63
    valla buyuk konusmayayım ama sırf uc damla adrenalın yasayacagım dıye hayatımı bır ıp e bırakmam
    :):)
     
  6. serenity

    serenity
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.285
    Beğenileri:
    455
    Ödül Puanları:
    83
    Denesen böyle konuşmazsın walla....
     
  7. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    valla güzel olay sağlam profesyönel olsun yeter :)
     
  8. - 48 -

    - 48 -
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.987
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    113
    bunlara hadi savaşa gidiyoz desen eline silah versen altına mıçarlar..şu yaptıklarına bak ya..pardon votkanın yaptırdıklarına bak dicem..ama votka içince bunlar yerlerinden kalkamazlar..bu başka bişeydir....
     
  9. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Nedir Kuzin Apla?....
     
  10. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    6 ay mosokovada kaldım halen burnumda tüter bir iş bulsamda seneye gitsem kuzeye
     

Sayfayı Paylaş