RNS 510 arıyorum şu cihaz nasıl sizce??? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

RNS 510 arıyorum şu cihaz nasıl sizce???

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,639
#2
Piyasada alınabilecek en iyi cihaz RNS 510'dur. Çakmaları 800 TL'den başlıyor zaten. Bence kesinlike bu. Fiyatıda uygun geldi bana?
 

GÖKHAN ŞİMŞEK

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,327
Beğeniler
223
Yaş
37
#5
ilgileneyim o zaman...diğer yan ürünler çok dandik ya...rns 510 rcd 510 un tasarım olarak ta aynısı araç kablolarının tam oturacak olması en güzel tarafı....
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,639
#6
aynen olduğu gibi oturuyorum bunun çerçevesi ;)
 

Leonm@nia

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
3,854
Beğeniler
1,636
Yaş
46
#7
arkadaşlar navimex cihazı beğenmedim ben ara soket falan takmadan direk bağlanıyom sandım hep öyle anlatmışlardı bir tomar kablo vb oooffffff ben sevmem öyle şeyleri dedim 2.el bitane rns 510 bulayım en iyisi bu sanırım şu cihaza ne dersiniz???
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...5218-2014-turkce-yeni-harita-159131253/detay/
Fiyat biraz yüksek gibi... 1200 e filan bağlayabilirsen daha mantıklı... sonuçta 2. el... :)
 

#ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
6,322
Beğeniler
2,507
Yaş
38
#8
sıfır fiyatlarının çok çok altında bir ürün. alınabilir ama iyi incelemekte fayda var. seri nosunun sorgulanması gerekir