Riva İncirboğaz ORG buluşma yer ve saatleri | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Riva İncirboğaz ORG buluşma yer ve saatleri

Konu, 'Organizasyonlar' kısmında plajhavlusu tarafından paylaşıldı.

  1. plajhavlusu

    plajhavlusu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.140
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaslar sabah kı organızasyonumuz ıcın cezmı abı ıle gorusme yaptık ve su anda ınternete gıremedıgı ıcın saatı yazamadıgını soyledı bulusma yerı ve saatı

    Erya otomotıv Önü Saat 10

    10 da bulusulacak rıva yakınlarında bı yerden yıyecek ıceceklerımızı alacagız ve ıncırbogaz a varacagız

    pıknık sandalyesı masası varsa getırebılırız onun yanı sıra yere serecek ortu kılım tuz bıcak gıbı ayrıntıları unutmayalım etlerımızıde bolgeye yakın kasap tan alabılırız dıye dusunuyorum

    gelecek ısımler arkadaslar acıl cıkıyorum devamını getırın

    Cezmı-Filiz
    can
    bilal-başak
    Kıvanç-didem
    yan 53.
    hunter(volkan)
    rock ın rock(mesut)
    tu 2424(engin)
    yco
    zgr
    mfb
    brave
    tuba&caglar
    mry 80 murat
    SKY PALL(bülent)
    bambam83(berkay)
     
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    tamamdır..
    velakin yarın light ürünler tüketmeyi düşünüyorum.. :) :)
     
  3. RED SHARK

    RED SHARK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.869
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    kimse sucuk getirmesin ben getiriyorum
     
  4. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.855
    Beğenileri:
    5.428
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşlar buluşma yerinde lütfen tam saatinde olup saatinde hemen hareket edelim...yolda alışveriş içinde oyalanıcaz akşamda saat 17,18 gibi döneriz.toplu gidip toplu dönücez ayrı olarak kimse heveslenmesin..
     
  5. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    bu arada Berkay da geliyo adı listede yok..
    bammbamm83..
     
  6. brave

    brave
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    maalesef ben gelemıyorum bugun bızımkıler soledı yarın ceyız esya tasıma ısı fılan varmıs aksama kadar oo ısle ugrascaz kusura bakmayın :S:S
     
  7. fnasif

    fnasif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.483
    Beğenileri:
    284
    Ödül Puanları:
    83
    siz eğlenceye ben jet hattına, hakmı bu yaw :D:D
     
  8. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    alarm gibi ne olasın..
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    Cezmi Abi'nin tarzında güzel bi gün geçirdik..
    teşekkürler.. :)
     
  10. plajhavlusu

    plajhavlusu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.140
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    63
    kazasıyla belasıyla cok sukur demesıyle kavunuyla rakısıyla colası mangalıyla emresıyle kopegıyle ve bı suru şeyiyle cok guzel bır gun gecırdık organızasyonumuzda olan her arkadas a ayrı ayrı tesekkur ederım guzel bır gundu arkadaslar daha organıze bır sekılde daha guzel bır gunde daha guzel bır organızasyonda gorusmek uzere
     

Sayfayı Paylaş