RCD 510,jvc avx 900 yardım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

RCD 510,jvc avx 900 yardım

fatih yıldırım

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
64
Beğeniler
0
#1
herkese selamlar arkadaşlar size bir konuda danışmak istiyorum!!!

aracımın orj teybi arızalı ve değiştireceğim

iki model de gidip geliyorum sizce hangisi


RCD 510 ve jvc avx 900

önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar
 

gurkan

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
65
Beğeniler
0
Yaş
30
#2
avx 900 jvc nin en iddalı ünitesi özellik olarakta zengin bir cihaz tawsiye ederim...
 

18891945

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
784
Beğeniler
122
#3
jvc nin avx 810 modeli de düşünülebilir,ekranı çıkabildiği için hırsızlara karşı birebir..
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Beğeniler
290
Yaş
39
#4
jvc doubledın olarak ekranı cıkan bır modelı daha olacak onuda yazmak gerekır
 
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
64
Beğeniler
0
#5
jvc doubledın olarak ekranı cıkan bır modelı daha olacak onuda yazmak gerekır
mehmet abi ekranı çıkan 810 modeli fakat avx 900 daha dolu bi cihaz ve ikinci elde fiyatlar neredeyse aynı

---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

avx 900 jvc nin en iddalı ünitesi özellik olarakta zengin bir cihaz tawsiye ederim...
gürkan teşekkürler kardeşim,peki hiç leon da takılı gördünmü bu cihazı ???

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:06 ----------

jvc nin avx 810 modeli de düşünülebilir,ekranı çıkabildiği için hırsızlara karşı birebir..

harun hırsız araca girdiğinde sökecek bir şey bulamazsa yine zarar verir kardeşim :)

fakat 900 leri çıkarmakta öyle kolay iş değilir diye düşünüyorum!!!
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Beğeniler
290
Yaş
39
#6
fatih pioneer da aynı olay mevcut doubledın ekranları ben sevmıyorum
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,934
Beğeniler
2,639
#7
orjinal leon kullanılmamış yetp istiyorsan bende var birtane 250 Tl ye verebilirim düşünüyorsan eğer :)
 
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
64
Beğeniler
0
#8
orjinal leon kullanılmamış yetp istiyorsan bende var birtane 250 Tl ye verebilirim düşünüyorsan eğer :)

serbay şuan bakıyorum kardeşim
double düşünüyorum fakat aklıma bütceme göre bişey bulabilirsem alıcam yok olmadı orj kullanırım yine!!senden alabilirim kardeşim fakat senin aracın yeni leon bizdekiyle teyple senin araçdaki farklı diye biliyorum???
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,934
Beğeniler
2,639
#9
belki bilirsin diye dedim, benim eski aracım makyajsız kasa idi ondada nav. ekranı vardı orjinal teybi çıkartmıştım hala duruyor. yani makyajsız kasanın teybi var
 
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
64
Beğeniler
0
#10
belki bilirsin diye dedim, benim eski aracım makyajsız kasa idi ondada nav. ekranı vardı orjinal teybi çıkartmıştım hala duruyor. yani makyajsız kasanın teybi var
:) valla harikasın serbay yedek parça tedarikcisinden neyin eksik :)
tamam bunu bilmem iyi oldu,artık duruma göre ben haber veririm sana bu konuyla ilgili!!!

fakat bu double nav hakkında sanırım bilği sahibisin kardeşim!
bana bir şey söyle,öner,yönlendir kurtar beni şu durumdana :(

ne yapayım ????
 
Üst Alt