Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

rcd 510 hakkında...

Konu, 'Teknik Döküman ve Arşivler' kısmında erkani tarafından paylaşıldı.

  1. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    arkadaşlar aracıma rcd 510 almaya karar verdım fakat aynı urun markası bosch bırı blankunt arasında ne fark var bosch olan daha pahalı satılıyor bunun sebebi nedir arasında ozellık farkı varmıdır neden bosch daha pahalı yardımcı olurmusuz ona gore karar verıcem bırde bulutut eklemede varmıs bu nasıl oluyor acıklarsanız sevınırım...
     
  2. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    hayırlısı olsun....Erkan'cım
     
  3. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.519
    1.589
    113
    bosch lar açılırken seat amblemi ile açılıyor diğeri wellcome to volkswagen yazısı ile açılıyor
     
  4. skymz

    skymz SCW Üyesi

    1.545
    348
    83
    3 kuruş fazla ver bosch al Erkan ım,bende bosch var çok memnunum ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim orjınal leon teybinin sesi daha canlı...
     
  5. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.519
    1.589
    113
    +1905...aynen katılıyorum bu aralar bende bunu düşünüyordum
     
  6. skymz

    skymz SCW Üyesi

    1.545
    348
    83
    Mehmet sen de sesteki matlığı fark ettin sanırım :(
     
  7. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.519
    1.589
    113
    benim farkettiğim aynen şu:
    orjinal teyp varken tabiki ses sistemi gibi değildi ama sesi açtığımda bass ı hissediyordum hemde son ses çıkışı daha yüksekti diye sanıyorum rcd 510 da biraz daha düşük seviyede kalıyor gibi hissediyorum.bide radyo eskiden sanki daha ii çekiyordu bu aralar ona takmış durumdayım.eskisinde 1 tane çıkış vardı bunda iki tane diye gördüm sanırım acaba yanlışamı taktım yada oturtamadımmı bilemiyorum
     
  8. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    tesekkurler abi
    sadece fark bumu ben daha fazla diye biliyorum
    bende bosch dusundum serkan abi eger dedigin gibiyse benim bagajda bass ve anfi var ses olayi zaten orjinal teypde anfi cikisi olmadigindan dek ceviriciyle yapiliyor buda sesi yari yariya dusuruyor her anfi cikisi olmayan teyp icin gecerlidir bu simdi rcd 510 da seskalitesi dusukse benim simdi aldigim ve tatmin olmadigim sesden daha dusuk olucaktir buda beni mutsuz edecektir bu yuzden biraz kafam karisti acaba hatami yapiyorum :(
     
  9. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    2.190
    476
    0
    Kimse yokmu bu konu hakkinda bilgisi olan :(
     
  10. Pascal

    Pascal SCW Üyesi

    2.570
    19
    38
    bende de Bosch olan var, sanırım fark olarak Ekran LED olayı farklıymış, bir de sonradan navigasyon ve DVD olayını alete entegre edebiliyorsun,blaupunkt' ta edemiyorsun diye biliyorum. Yalan olmasın ama...

    Sesi mesi fazla anlamam ama Leon' un berbat iç mekanına olmazsa olmaz değişikliklerden biri bence :)
     

Sayfayı Paylaş