Quattro S1 | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Quattro S1

Konu, 'Video' kısmında Floydian tarafından paylaşıldı.

  1. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    48
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    izlediğim bi belgeselde ilk çıktığı yarışlarda yarattığı fark ve başarının sporda hiç görülmediğini söylüyodu..ve bayaa bi zaman farkı yaratıyodu bi kaç yıl..
     
  3. fnasif

    fnasif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.483
    Beğenileri:
    285
    Ödül Puanları:
    83
    izlettirmeyin böyle şeyler, fena gaza geliyoruz sonra :)
     
  4. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    48
    pikes peak dağ tırmanışında en yakın rakibine 9 dakikalık fark atmış :D
     
  5. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    e düşünsene olm 4X4 gerçek anlamda işlevsel ve sapık gibi viraj dönüyo ve hızlanıyo.. :D

    Group B otomobilleri o dönem ki F1 otomobillerinden bile hızlıydı.. :eek:
     
  6. AHHA

    AHHA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    yine ralli pilotu olma hevesim geldi, efsane gerçekten, bu arada seyirciler de canına susamış sanki :)
     
  7. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    48
    tşekkürler alp.
     
  8. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    48
    Aynen arabanın önünde arabanın gelişini izliyorlar :D
     
  9. ukku

    ukku
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.019
    Beğenileri:
    380
    Ödül Puanları:
    83
    Şu 5 silindir motor beni benden alıyor... S2 düşünmüyorum değil :D
     
  10. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    Benim bu seyircilere ödüm koptu adamlar sıfır geçiyo seyirci ağzı açık bakıyo alem bu millet ya resmen araç gelirken yarılıyolar biri yere düşse gitti....:rolleyes:
     

Sayfayı Paylaş