Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Poliiiiiis !!!

Konu, 'Sohbet' kısmında YEKTA tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    2 günden beri istanbuldaydım az önce gelirken çamlıca gişelerden çıktım memur arkadaş çevirdiiii.


    mod konusunda baya bilgili kendince benim arabada egzost aradı sepet :)

    camlara baktı film aradı ,plakaya baktı gölcük trafik şb.nin verdiği plakaların mühürlerini beğenmedi eğildi egzos vb varmı baktı bişey bulamadı ve zaten kemer uygulaması yapıyorum dedi yazdı emniyet kemerinden yanımda hanımda vardı pek didişemedim ama ptesi istanbuldayım bakalım turp ellemi yoksa bellemi sökülüyor göstericem keyfi uygulama yapıyorlar onlarca arabadan cımbızla beni neden çektiğini bir izah ettiricem kendisine.diyorum neden sadece beni çeviriyorsun sanamı sorucam diyo yanımızdan bi sürü kemersiz arba geçiyor tık yok ..Makbuzu da yırttım attım suratına bakıcaz yani maç başladı
    istanbulda leon kullanan kardeşlerim allah hepinizin yardımcısı olsun bu art niyeti anlamak mümkün değil kişisel egoların kurbanı oluyoruz sanırım


    YORUM YAPACAKSANIZ LÜTFEN GENELLEME YAPMADAN YAPIN 5 PARMAĞIN BEŞİ BİR DEĞİL
     
    EmreKLKSZ ve Anıl Fuat Ulkem bunu beğendi.
  2. onurcebir

    onurcebir SCW Üyesi

    59
    2
    8
    Kıskançlık...
     
  3. onur34

    onur34 SCW Üyesi

    24
    6
    3
    kendini tatmin etmiş abi resmen sanada kesmiş cezayı onu bi yakalayalım abi :D
     
  4. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Yazık bu keyfi uygulamalarına biri dur desin artık kıskanlıktan başka bişey değil....
     
  5. ofb37

    ofb37 SCW Üyesi

    998
    190
    43
    yazık:p
     
  6. habildinar

    habildinar SCW Üyesi

    1.419
    638
    113
    geçmiş olsun Yekta Abi. Sıkma canını, millet çekemiyor Leon ları. O poliside Allah bildiği gibi yapsın....
     
  7. Murat34

    Murat34 SCW Üyesi

    757
    167
    43
    Geçmiş olsun abi, senin gibi şeker adamı sinirlendire biliyorlarsa, yapacağın şeyde haklısındır...
     
    Bunu beğendi. spoilt bunu beğendi.
  8. Turhal

    Turhal SCW Üyesi

    695
    135
    43
    abi geçmiş olsun. insan değilki bunlar laftan anlasınlar...
     
  9. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    Benide gecen sabiha gokcen girisinde cevirdiler ucaga yetistrcem arkdsimi durdurdu polis verdim evraklarimi dedim pardonda okadar araba gelip gecior da neden ben tipim srunluysa duzelteyim vb laflar ettim hirsimi anca aldim ceza yemedim ama:)
     
  10. fnasif

    fnasif SCW Üyesi

    5.483
    284
    83
    Yekta o kadar zaman İstanbuldasın 1 kere polis çevirmiş yazmışın haklı olarak. Sen gel bir de beni düşün, havalimanında iken her apron girişe günde en az 4 sefer bu uygulamalara tabi tutulur aprona öyle alınırdım. Son 2 aydır aprona girmiyorum araçla çeviren daha olmadı. Her kontroldeki kriterler de bakan memura göre esnetiliverirdi. Artık yaptıklarına alıştım, hiç bir tavırları garip gelmez oldu.

    Turp elle mi sökülürmüş belle mi lafını çok tuttum :eek:key:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş