Plaka Yardımı <ACİL> | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Plaka Yardımı <ACİL>

Konu, 'Sohbet' kısmında PATRON tarafından paylaşıldı.

  1. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.858
    Beğenileri:
    2.569
    Ödül Puanları:
    113
    Arkadaşlar babamın üzerine bulunan bir ağır vasıta kamyon var. Plakası şuanda 34 İstanbul ikametli. Biz yeni şirket kuruyoruz bu şirket Sakarya'da. Bu aracıda şirkete devir edeceğiz şirkete kayıtlı olacak ama devir olduğunda şirket burada olduğu için plaka 54 oluyormuş. Bunun kesinlikle ve kesinlikle olmaması gerek yani 34 olarak durmalı, hatta aynı plakada durabilir yada farklı birtane 34 plakada olabilir. Bu yüzden şirketi kuramıyoruz aracın plakası 34 olamayacağı dendiği için. Aracın satışını şirkete devir yapmak ve plaka yine 34 kalması için çabalıyoruz.

    Sizlerden istediğin tanıdığı, bildiği veya üç beş kuruşla memurlarla halledebileceğimiz birşey varsa bunada razıyız bu plakayı satıştan sonra 34 yapmam gerek yardımcı olabilecek varmı?
     
  2. REİS38

    REİS38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.334
    Beğenileri:
    1.469
    Ödül Puanları:
    113
    aracın devarini şirketinize yaptığınızda plaka değiştirme zorunluğunuz yok üzerindeki plaka ile kullanabilirsiniz sadece noterde plakayı değiştirmeyeceğinizi söylemeniz yeterli yani ikamet başka bir il bile olsa plaka değişikliği artık isteğe bağlı alıcı istemediği sürece plaka değişmeyebilir emin olabilirsin
     
  3. karapale

    karapale
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.185
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48
    kacakcilikmi yapiyosunuz anlamadim arkadas
     
  4. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.858
    Beğenileri:
    2.569
    Ödül Puanları:
    113
    Allah razı olsun aynen dediğiniz gibiymiş, gittim noterede sordum. :eek: Eğer bunu yazmasaydınız bugün şirket kurulumunu iptal edicektim bilinçsizce... :) tekrar tekrar çok teşekkürler. Trafikde olmaz diyor ne akla diyorsa!
     
  5. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    benim üstüme yapın abi o zaman kamyonu..zeval gelmez benden.. :p :D :D
     
  6. mete

    mete
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    402
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    yeni kanunla aracın üstündeki plaka noter şatışında üstünde kalıyor,tabi istekle değiştirmek istersende aracın plakasından farklı bi ikametin olmalı mesela 34 plaka aracı alırken eğer ikametin istanbulsa imkanı yok değiştiremezsin! ancak benim fikrim hülle yaparsın yani farklı birine aldırıp tekrar ondan alırsın yani iki şatış demek:)
     
  7. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.858
    Beğenileri:
    2.569
    Ödül Puanları:
    113
    aynen dediğiniz gibiymiş noterede sordum sıkıntı yok cevaplar için teşekkürler :)
     
  8. REİS38

    REİS38
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.334
    Beğenileri:
    1.469
    Ödül Puanları:
    113
    rica ederim yarıdımım olduysa ne mutlu
     
  9. VoodooRush

    VoodooRush
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    En kötü ihtimalle bir şube açacaksın İstanbul'da, ama halletmişsin.
     
  10. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.858
    Beğenileri:
    2.569
    Ödül Puanları:
    113
    senin dediğin iş baya uzun sürerdi çetinim tic. odasına felan kayıtta yaptırmak gerekiyordu :)
     

Sayfayı Paylaş