Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Plaka vernikleme işlemi yaptırmış olan?

Konu, 'Atölye & Aksesuar' kısmında intertech tarafından paylaşıldı.

  1. intertech

    intertech SCW Üyesi

    142
    81
    28
    Bir kaç forum sitesinde plakayı verniklediklerini gördüm. Deneyen var mı merak ediyorum. Vernik dökülme kuruma falan yapıyor mu acaba?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. fatihyksel

    fatihyksel SCW Üyesi

    1.488
    537
    113
    Güzel yapmışlar benim aklımda da var böyle bir şey ama ben karbon çektiriyim diyorum plakaya biraz daha güzel gözüküyo
     
  3. intertech

    intertech SCW Üyesi

    142
    81
    28
    Yusuf abinin plakalar karbon kaplıydı diye hatırlıyorum hoş durmuştu. Üstünede vernik mi atsak :D
     
  4. fatihyksel

    fatihyksel SCW Üyesi

    1.488
    537
    113
    Yaldır yaldır yanar o zaman İl başta kalın ap plaka üstüne karbon onun üstünede vernik ver odunu salih usta :D :D
     
  5. intertech

    intertech SCW Üyesi

    142
    81
    28
    Karbon bana göre değilde vernik işini yapmayı düşünüyorum abi. Buluşup verniklensek mi :D
     
  6. fatihyksel

    fatihyksel SCW Üyesi

    1.488
    537
    113
    Olabilir olabilir bizim normal buluşma harici boyama cilalama parlatma günleri yapmamız lazım :D
     
  7. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    bizim mucitler kafa kafa vermiş parlatıyorlar yine :)
     
  8. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Güzel olmuş da pleksi taktık biz üstüne nasıl verniklenecek sök tak bi sürü iş:(
     
  9. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    simdi ya ogrenci ya emekli olacakmisiz abii adamlar relaxx yhaa :D
     
  10. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    Valla app yaptırıpta ceza yemek istemiyorsanız yapılacak en sağlıklı işlemlerden biridir plaka yazıları kalınlaştırmak .Parlak siyahta yapmak istiyorsanız parlak siyah alın. Marka olarakta Akçalı Sprey boyanın ısıya dayanıklı olanlarından alın onlar cok sağlamdır kaliper boyama işleminde onu kullanıyorlar ben bugune kadar akcalı spreyle boyanmıs bır balatanın boyasının attığını görmedim gerçekten güzel bir boya. Plaka kalınlaştırmada güzel bir işlemde aşşağıda gördüğünüz fotoğraflarda yapılmış .

    Alttaki linke tıklayın görün .

    Plaka Boyama(Kalınlaştırma) İşlemi

     

Sayfayı Paylaş