Piyasada Bınılecek Araba | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Piyasada Bınılecek Araba

furkansancar

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
32
Beğeniler
3
Yaş
23
#1
Arkadaslar Merhaba. . Pıyasada bınılecek araba Varmı ? 1.2 Tsi Leon Alacam dıyorum benzınlı az yakar benzın pahalı gezemessın 1.6 lpglı alsam dıyorum gıtmez o yıgılır kalır dıyolar. leon 1.6 dızel ya da 1.9 dızel alsam dızele vergı cogunlugu gelıyo bu seferde. baska araclara bakıyorum bıseye benzedıklerı yok. fıatlara bakıyorum az yakıyo cok kacıyo konforu guvenlıgı yok. reno meganlara bakıyorum dızellere kılometre almıs basını gıtmıs ates pahasına satıyolar. passat 1.9 dızel meganla aynı kaderı paylaşıyo . kendımde bu işin içindeydım bı aralar fakat bu kulaktan dolma bılgıler benı bezdırdı. motor bölümü mezunuyum ama su an yaptıgım ısın alakası yok araba motoruyla acıksası bıraz da takıp edemedım . Gercekten Bılen Ve anlayan degerlı bı abımden arkdasımdan rıca edıyorum. bana 25.000 . 30.000 arası araç tavsıyesınde bulunabılırmısınız . yada sıfır alınabılecek guzel bı arac
 

mephisto

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Kas 2013
Mesajlar
15
Beğeniler
6
Yaş
31
#2
kmye pek takılmazsan bence senın aradıgın arac toledo konfor var karızma var gıdısı gayet guzel lpgye yıgılır dıyenler kalıtesız kıt kullananlar yok modellı olsun dersen ıbıza 1.4 bnce tabı baska marka dersen cok fazla alternatıf var.kolay gelsın :)
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
11,486
Beğeniler
7,640
Yaş
32
#5
TSİ motorlar için artık birçok firmanın sorunsuz çalışan LPG kitleri var emin olun çekişten düşeceğini sanmıyorum. Araç olarak ibiza olabilir leon 1.2-1.4-1.6 motorlu model yılı biraz düşük leon olabilir.Umarım istediğiniz gibi bir araç bulursunuz kısa zaman da
 

seckin2001

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Eyl 2013
Mesajlar
2,261
Beğeniler
1,846
Yaş
29
#6
Tsi lere lpg taktirmakta bi o kadar pahali onuda göz önüne alalim
1.4 tdi kullaniyorum çok da memnunum
 

bluetouch

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Mar 2011
Mesajlar
468
Beğeniler
139
#7
Arkadaslar Merhaba. . Pıyasada bınılecek araba Varmı ? 1.2 Tsi Leon Alacam dıyorum benzınlı az yakar benzın pahalı gezemessın 1.6 lpglı alsam dıyorum gıtmez o yıgılır kalır dıyolar. leon 1.6 dızel ya da 1.9 dızel alsam dızele vergı cogunlugu gelıyo bu seferde. baska araclara bakıyorum bıseye benzedıklerı yok. fıatlara bakıyorum az yakıyo cok kacıyo konforu guvenlıgı yok. reno meganlara bakıyorum dızellere kılometre almıs basını gıtmıs ates pahasına satıyolar. passat 1.9 dızel meganla aynı kaderı paylaşıyo . kendımde bu işin içindeydım bı aralar fakat bu kulaktan dolma bılgıler benı bezdırdı. motor bölümü mezunuyum ama su an yaptıgım ısın alakası yok araba motoruyla acıksası bıraz da takıp edemedım . Gercekten Bılen Ve anlayan degerlı bı abımden arkdasımdan rıca edıyorum. bana 25.000 . 30.000 arası araç tavsıyesınde bulunabılırmısınız . yada sıfır alınabılecek guzel bı arac
1.6lpg li yığılır kalır diyenler hayatında kaç kere binmiş onu bir sorabilirmisin arkadaşlara :) Millet 1.2 1.4 araçlara lpg takıyor 1.6 yığılıyorsa bu araçlar yerinden hareket etmesin o zaman.Bu konularda kimseyi dinleme deneyerek kendin karar ver.Şahsi görüşüm ise dizele bineceğine 1.6 lpg li temiz bir araç al yada lpg siz al kendin taktır kafan rahat olsun.İstanbulda olsaydın buyur gel benim aracı bir dene derdim yığılıyomu yığılmıyormu kendin karar verirdin :)
 

furkansancar

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
32
Beğeniler
3
Yaş
23
#8
1.6lpg li yığılır kalır diyenler hayatında kaç kere binmiş onu bir sorabilirmisin arkadaşlara :) Millet 1.2 1.4 araçlara lpg takıyor 1.6 yığılıyorsa bu araçlar yerinden hareket etmesin o zaman.Bu konularda kimseyi dinleme deneyerek kendin karar ver.Şahsi görüşüm ise dizele bineceğine 1.6 lpg li temiz bir araç al yada lpg siz al kendin taktır kafan rahat olsun.İstanbulda olsaydın buyur gel benim aracı bir dene derdim yığılıyomu yığılmıyormu kendin karar verirdin :)
sagolun beyefendi düşünceniz için :) 1.6 lpgli alsam yıgılmaz yanı . ama 1.6 hangi paketını ya da bunların hepsı aynımı daha detaylı bılgı verırmısınız yakıt verılerı gıbı. leonlara cok yakınım cunku. tsi motorlara gelınce . o kadar para verıp kıt taktıracam ruhsata işlettirecem o parayı ustune koyarım leonun dızelını bulabılırım yanı. en kötü ihtimalle 5 -6 bin liraya takıyolardır bı tsı lpg kıtını .
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
11,486
Beğeniler
7,640
Yaş
32
#9
sagolun beyefendi düşünceniz için :) 1.6 lpgli alsam yıgılmaz yanı . ama 1.6 hangi paketını ya da bunların hepsı aynımı daha detaylı bılgı verırmısınız yakıt verılerı gıbı. leonlara cok yakınım cunku. tsi motorlara gelınce . o kadar para verıp kıt taktıracam ruhsata işlettirecem o parayı ustune koyarım leonun dızelını bulabılırım yanı. en kötü ihtimalle 5 -6 bin liraya takıyolardır bı tsı lpg kıtını .
Yok arkadaşım ne yaptın 5-6 bin tl lpg mi olur sitede yakın zamanlarda yaptıran vardı hatta tam fiyatını hatırlamıyorum ama emin ol 3 bini geçmez diye tahmin ediyorum.
 

furkansancar

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
32
Beğeniler
3
Yaş
23
#10
3 bin lira ya aslında bı daha mı gelecen dunyaya alacan taktıracan keyfını cıkartacaksın :)