Photoshop yardim | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Photoshop yardim

Konu, 'Sohbet' kısmında SİMON tarafından paylaşıldı.

  1. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    Gexenlerde replika BBS jant hakkinda konu actim ama aracima deneme amavli BBS taktim ama ne yalan soliyim aeacumdaki stock jantlar daha cok hosuma gitti ama bu saba seyir halinde bi jant gordum asik oldum resmen ama duramadim sizden ricam şu janti kirmizi leona shop larmisiniz
    http://personal.eriel.com/porsche/images/porsche_turbo_wheel_big.jpg
     
  2. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    bıldıgın 911 jantı semun :) eger orjınalını alır da takarsan ısterse camurdan olsun efsane olur :D
     
  3. SİMON

    SİMON
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.408
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    63
    Can hayatimda bole guzel bi jant gormedim yahu tabi benim zevkim bu baskasi begenmeebilir ama yarin ugrayip bilgi alcam jant hakkinda replikada olsa sansimi denicem bu jant galiba guncel 911 janti degil
     
  4. eneserol

    eneserol
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.980
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    83
    buyrun :)
     
  5. LEONFR

    LEONFR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    929
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    çok iyi olurda porsche jantı 5x112 değil diye biliyorum
     
  6. kurtbil

    kurtbil
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.712
    Beğenileri:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    5*130 olması lazım olcu olarak
     
  7. LeonRider

    LeonRider
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.950
    Beğenileri:
    746
    Ödül Puanları:
    113
    çok başarılı bi jant hatta başarı bile komik kaçıyo yanında beğenmeyen olurmu bilemiyorum :) sen bul taktır şemun çok güzel olur....:eek:key:
     
  8. LEONFR

    LEONFR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    929
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
  9. LEONISM

    LEONISM
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.709
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Kral jant valla... rengi tam krom değil galiba bunların.. bide bijon aralıkları değiştirilebiliyor dımı ?

    Ama takılırsa 18 ya da 19 iyi gider cupraya...
     
  10. JoSepHH23

    JoSepHH23
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.382
    Beğenileri:
    138
    Ödül Puanları:
    63
    kral olur Yanar araba :D
     

Sayfayı Paylaş