Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Pepsi'den 20 bin TL kazandınız

Konu, 'Sohbet' kısmında ZGR tarafından paylaşıldı.

  1. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    Bursa'da "Pepsi'den 20 bin TL kazandınız" diye kendisini arayan şahsın hesabına 2 bin TL yatıran vatandaş dolandırıldı.

    Edinilen bilgiye göre, Yenibağlar Mahallesi Nergiz Sokağı'nda oturan Beytullah Üsthen'i (33) arayan bir kişi, "Pepsi özel kampanyasından 20 bin TL kazandınız. Alabilmeniz için para yatırmanız lazım" dedi. Bunun üzerine Beytullah Üsthen, şahsın verdiği hesaba 2 bin 20 TL yatırdı. Üsthen'i tekrar arayan dolandırıcı, "910 TL daha yatırmanız" gerekiyor" deyince, Üsthen işlemden vazgeçtiğini ifade ederek, parasının iade edilmesini istedi. Şahıs, dolandırıldığını anlayınca polise müracaat etti. Olayla ilgili
    soruşturma devam ediyor.

    iha




    bugun banada 3 kere aynı mesaj arka arkaya geldi
    mesaj aynen bu şekilde yazılışta zaten mantık hataları var eksik yazılmıs mesajın aynısını yazdım kelıme boşluklarına kadar..

    DEĞERLİ ABONEMİZ PEPSİ'NİN BAŞLATTIĞI YARIŞMADANHATTINIZ "20.000" BİN TL" PARA ÖDÜLÜ KAZANMIŞTIR BİLGİ İŞLEM İÇİN 05317635753PEPSİ DANIŞMA VE YETKİLİ ARAYIN
     
  2. brave

    brave SCW Üyesi

    2.173
    170
    63
    paylasım ıcın sagol ozgur valla mıllet ne yapıcagını sasırdı artık
     
  3. eee36

    eee36 Misafir

    şaka gibii.. bana gelmedi henuz bakalım gelicekmi :)
     
  4. kaya5789

    kaya5789 SCW Üyesi

    1.882
    9
    38
    insanların kafası hiç çalışmıyo ya
     
  5. GRKMSRGL

    GRKMSRGL SCW Üyesi

    5.241
    306
    83
    oha para kazandın almak için para yatır:) araba kazandın vergisini öde dese mantıklı da bu ne ya hangi gerizekalı o parayı yatıran
     
  6. matu

    matu SCW Üyesi

    311
    24
    18
  7. Silver_Seat

    Silver_Seat SCW Ladies SCW Ladies

    102
    0
    16
    Bana da 'ücretsiz Check Up' mesajları ve ardından 5-6 kadar boş mesaj geliyor zaman zaman.... dikkatli olmakta fayda var.
     
  8. brave

    brave SCW Üyesi

    2.173
    170
    63
    BENıde bır ara hergun her saat arıyolardı sızı full sıgorta yapalım aylık sadece sunu odeyın fılan dıye
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    para kazanınca neden para yatırmak gerekiyo onu anlamadım.. :D :D
     
  10. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.180
    1.216
    113
    +1903

    O kadar saf,aptal,cahil insanlar var ki;memleketin bu hale gelmesi normal zaten..!
     

Sayfayı Paylaş