Pazar günü Bayram öncesi Kahve içelim mi? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Pazar günü Bayram öncesi Kahve içelim mi?

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#1
Arkadaşlar pazar günü bayram öncesi kahve içelim mi?
pazartesi arefe herkes megul olabilir..bayram Kurban bayramı olduğu için Ramazan bayramına nazaran insanlar daha da meşgul olabilirler..
Hem bayramlaşmış oluruz hemde sohbet ederiz..neden mi pazar..cuma okul bitiminden sonra yola çıkacağım..saat 17 gibi o yüzden cuma buluşmasına gelebilme şansım yok..ve bir buluşmaya gelemedim..vaktiniz fırsanız varsa bir kahve içebiliriz..
yer olarak siz söyleyebilirsiniz..
klasik starbucks olabilir yada istediğiniz bir yer..
 

24

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
3,408
Beğeniler
176
#3
Abi sen gel yeter.... çay kahve ayran cacık limonata gazoz fanta soda kola çorba herşey içeriz....
 

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,015
Beğeniler
6,456
Yaş
40
#4
Bayram dolayısı ile izmire gidiyorum yoksa cok isterdim gelmeyi..
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Beğeniler
280
Yaş
44
#5
Cumartesi aksam Kazasker starbuck olursa katılırım ama pazar olursa kahveyi herhalde Ankara Aksaray yada Pozantı'da falan sizsiz icerim:)
 

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Beğeniler
205
Yaş
34
#6
varol abım ısterde ben gelmem mı !!! sız yer belırleyın yeter!!
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#7
teşekkür ederim..valla hep sohbet ediyoruz..yakından tanışmak çok keyifli olacak...şimdiden heyecan sardı..Allah'ın izni ile bir geleyim inşeAllah
faruk pazar dedim cumartesi..geçen düğüne geldiğimde yemek var diye bağladılar liseden arkadaşlar..ama muhtemelen akşam olur da..sizle sohbete başlayınca kaçmak istemem..nasıl olsa vakit var..bakalım onların org..başarılı olacak mı..
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#8
bana uyar Varol abim konuştuğumuz gibi.. :)
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Beğeniler
280
Yaş
44
#9
Direksiyon sende abicim, nasıl istersen öyle olsun:)