Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

PayPal Hakkında

Konu, 'Sohbet' kısmında CUPRA tarafından paylaşıldı.

  1. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    PayPal aboneliğinde kullanabilmek için, İş Bankası'ndan hesap açtırıp bankamatik kartı aldım. Fakat kart numaramı vs. bilgileri yazdıktan sonra kart geçersizdir diyor. Müşteri hizmetlerini aradım, İş Bankası bankamatik kartlarını internette alışverişte kullanamıyosunuz dediler.
    PayPay'ın sitesinde ise tam tersi yazıyo. Visa özellikli bankamatik kartları kullanılabilir yazıyo.
    İnternetten kullanmak için kredi kartı almak istemiyorum. İş Bankası'nın bankamatik kartları internet üzerinde kullanılmıyo mu?
    Eğer kullanılmıyosa hangi bankalarınki kullanılabiliyo?
     
  2. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Edit:

    Doğru bankamatikleri kullanamıyorsun internette,Bu Türkiyedeki bankacılık için gecerli,yurtdışında öyle değil.
     
  3. NMNYLMZ

    NMNYLMZ SCW Üyesi

    508
    1
    18
    Bazı siteler bankamatik kartını kabul etmiyo kredi kartı olması lazım bahis sitesinde banada olmuştu..
     
  4. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    İlk mesajımda yazdığım gibi. Site bankamatik kartını kabul ediyo.
     
  5. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Ayberk o siteden bende alışveriş yaptım doğru kabul ediyor yanlız Türkiyedeki bankacılık işlemlerinde kullanamıyorsun bankamatik kartını internette.
     
  6. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Hiçbir bankanın bankamatik kartı kullanılmıyo mu Gökhan Abi.
    Çünkü bankaya gidip sordum. Başka bankalar kabul ediyo olabilir. İş Bankasında yok dediler.
     
  7. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    iş bankasına git şunu iste bu bankamatik kartına bağlı sanal kart al parayı sanal kartına gönder.onunla alışveriç yap..yada..internet üzerinden kart olarak kullanma..onların hesabına eft şeklinde yap...
     
  8. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Yanlış hatırlamıyorsam HSBC ninki kullanılabiliyor oda uluslararası işlemler üzerinden çalıştığı için bir çok işleme ek kesinti yapıyor,yani bizim yasalarımızla değil uluslarlarası bankacılık işlemleri ile çalışıyor.Yani bankamatik kartlarını internette kullanıyorsan Türkiyede dikkat etmen gerekir.
     
  9. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Bankamatik kartına bağlı sanal kart olmuyomuş Abi.
    Kredi kartına bağlı oluyomuş. Kredi kartı almak istemiyorum. Bankamatik kartı gibi. İstediğim gibi içine para yatırıp para çekebileceğim, ve internette kullanabileceğim bi kart istiyorum.
     
  10. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    0
    12
    0
    Bu konuda bilgisi olan başka kişiler de var mı günceli.
     

Sayfayı Paylaş