Pasta-cila | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Pasta-cila

atecateam

V.İ.P Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Mar 2017
Mesajlar
315
Beğeniler
443
Yaş
29
#2
Hangi lokasyonda olduğunuzu bildirirseniz daha doğru cevaplar gelecektir. Keyifli forumlar
 

atecateam

V.İ.P Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Mar 2017
Mesajlar
315
Beğeniler
443
Yaş
29
#5
Yani Pasta Cila Koruma sektöründe en iyi malzemeler Meguiars'a aittir. Bu malzemelerle işlem yapan yetkili noktalardan biri Ataşehir'de diğeri Maltepe sahil yolunda. Ataşehir lokasyonu için aşağıdaki linkten fiyat alabilirsin. Çok pahalı birşey olmasın diyorsan grupanya kampanyalarını takip et uygun birşeyler bulabilirsin fakat boya yakma veya hare giderici kullanmama gibi problemler yaşayabilirsin. Kolay gelsin.

Meguiar's Ataşehir
 

Uurozufacik

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2017
Mesajlar
22
Beğeniler
14
Yaş
30
#6
Yani Pasta Cila Koruma sektöründe en iyi malzemeler Meguiars'a aittir. Bu malzemelerle işlem yapan yetkili noktalardan biri Ataşehir'de diğeri Maltepe sahil yolunda. Ataşehir lokasyonu için aşağıdaki linkten fiyat alabilirsin. Çok pahalı birşey olmasın diyorsan grupanya kampanyalarını takip et uygun birşeyler bulabilirsin fakat boya yakma veya hare giderici kullanmama gibi problemler yaşayabilirsin. Kolay gelsin.

Meguiar's Ataşehir
Bilgi icin tesekkurler hocam

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 

yangsagan

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
103
Beğeniler
65
Yaş
32
#7
Istanbul anadolu yakasinda pasta cila boya koruma bildiginiz guzel yer varmidir?

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
Hocam bu sektör biraz acayip bir sektör.
Ben bu işlere sonradan bulaştım ve bir çok şey öğrendim ama bu iş derya deniz.
Bu tarz işlemleri kesinlikle sanayide, serviste, oto yıkama benzeri yerlerde, sonaxta vs. Asla yaptırmayın.

Ben geçen yıla kadar sorsan sonax iyidir meguiara iyidir vs. Derdim. Taaa ki bu detail işine bulaşana kadar.

Allahtan detail sektörü şu anda pek bilinmiyor ve dolandırıcılarla dolmadı.

Benim dememle tabiki iş yapmazsınız bunu biliyorum.
anadolu yakasındasınız çok şanslısınız. Size tavsiyem. Biraz araştırın. Heroic detailing ve tokyo garaj. Bu iki firmayıda çok iyi biliyorum. Arabama ufak bir işlem yaptırmak için esenyurttan ümraniyeye gidiyorum.

Öncelikle bu iki firmayı araştırın. İnstagramdan ve özellikle bir çok delinin bir araya toplandığı detailturkey forumdan araştırın. Sonra üşenmeyin gidin ikisinden birine.
Ben pasta cila yaptıracağım sonaxta yaptırmak istiyorum sizin farkınız ne sonaxın nesi kötü diye açık açık sorun. Yok şayet yine sonaxta yaptırmak isterseniz tutan yok. Her yer sonax meguiars zaten.

Üşenmeyin gidin pişman olmazsınız. Sonra bana burdan teşekkür edersiniz.

Bu arada sonax ve meguiars a işlem yaptırdım. Sonax ı direk eleyebilirsiniz. Ürünleri aslında kötü değil ancak uygulama yapan kişiler hiç profesyonel değil.

Meguiars nispeten çok daha iyidir.
Ancak tokyo garaj ve heroic detail bu işin tr de nirvanası.

Güzel reklam yaptım ama bu firmalarla bi alakam yok.
Heroic detailden Bora yı forumdan biliyorum.
Tokyo garaj dan Salih'i de forumdan biliyorum. Bir kere bi işlem yaptırmaya gittim. Sanırım 2.5 saat falan muhabbet etmişizdir.

Çekinmeden gidip açık açık konuşabileceğiniz bi yerdir.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Uurozufacik

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2017
Mesajlar
22
Beğeniler
14
Yaş
30
#8
Hocam bu sektör biraz acayip bir sektör.
Ben bu işlere sonradan bulaştım ve bir çok şey öğrendim ama bu iş derya deniz.
Bu tarz işlemleri kesinlikle sanayide, serviste, oto yıkama benzeri yerlerde, sonaxta vs. Asla yaptırmayın.

Ben geçen yıla kadar sorsan sonax iyidir meguiara iyidir vs. Derdim. Taaa ki bu detail işine bulaşana kadar.

Allahtan detail sektörü şu anda pek bilinmiyor ve dolandırıcılarla dolmadı.

Benim dememle tabiki iş yapmazsınız bunu biliyorum.
anadolu yakasındasınız çok şanslısınız. Size tavsiyem. Biraz araştırın. Heroic detailing ve tokyo garaj. Bu iki firmayıda çok iyi biliyorum. Arabama ufak bir işlem yaptırmak için esenyurttan ümraniyeye gidiyorum.

Öncelikle bu iki firmayı araştırın. İnstagramdan ve özellikle bir çok delinin bir araya toplandığı detailturkey forumdan araştırın. Sonra üşenmeyin gidin ikisinden birine.
Ben pasta cila yaptıracağım sonaxta yaptırmak istiyorum sizin farkınız ne sonaxın nesi kötü diye açık açık sorun. Yok şayet yine sonaxta yaptırmak isterseniz tutan yok. Her yer sonax meguiars zaten.

Üşenmeyin gidin pişman olmazsınız. Sonra bana burdan teşekkür edersiniz.

Bu arada sonax ve meguiars a işlem yaptırdım. Sonax ı direk eleyebilirsiniz. Ürünleri aslında kötü değil ancak uygulama yapan kişiler hiç profesyonel değil.

Meguiars nispeten çok daha iyidir.
Ancak tokyo garaj ve heroic detail bu işin tr de nirvanası.

Güzel reklam yaptım ama bu firmalarla bi alakam yok.
Heroic detailden Bora yı forumdan biliyorum.
Tokyo garaj dan Salih'i de forumdan biliyorum. Bir kere bi işlem yaptırmaya gittim. Sanırım 2.5 saat falan muhabbet etmişizdir.

Çekinmeden gidip açık açık konuşabileceğiniz bi yerdir.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam detay iicn cok tesekkurler benimde hic bilgim yok bu haftasonu gidip gorusecem umraniyede oturuyorum bende yakin olmasida avantajim.olmus. tekrardan cok tesekkurler.

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 

atecateam

V.İ.P Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Mar 2017
Mesajlar
315
Beğeniler
443
Yaş
29
#9
Hocam bu sektör biraz acayip bir sektör.
Ben bu işlere sonradan bulaştım ve bir çok şey öğrendim ama bu iş derya deniz.
Bu tarz işlemleri kesinlikle sanayide, serviste, oto yıkama benzeri yerlerde, sonaxta vs. Asla yaptırmayın.

Ben geçen yıla kadar sorsan sonax iyidir meguiara iyidir vs. Derdim. Taaa ki bu detail işine bulaşana kadar.

Allahtan detail sektörü şu anda pek bilinmiyor ve dolandırıcılarla dolmadı.

Benim dememle tabiki iş yapmazsınız bunu biliyorum.
anadolu yakasındasınız çok şanslısınız. Size tavsiyem. Biraz araştırın. Heroic detailing ve tokyo garaj. Bu iki firmayıda çok iyi biliyorum. Arabama ufak bir işlem yaptırmak için esenyurttan ümraniyeye gidiyorum.

Öncelikle bu iki firmayı araştırın. İnstagramdan ve özellikle bir çok delinin bir araya toplandığı detailturkey forumdan araştırın. Sonra üşenmeyin gidin ikisinden birine.
Ben pasta cila yaptıracağım sonaxta yaptırmak istiyorum sizin farkınız ne sonaxın nesi kötü diye açık açık sorun. Yok şayet yine sonaxta yaptırmak isterseniz tutan yok. Her yer sonax meguiars zaten.

Üşenmeyin gidin pişman olmazsınız. Sonra bana burdan teşekkür edersiniz.

Bu arada sonax ve meguiars a işlem yaptırdım. Sonax ı direk eleyebilirsiniz. Ürünleri aslında kötü değil ancak uygulama yapan kişiler hiç profesyonel değil.

Meguiars nispeten çok daha iyidir.
Ancak tokyo garaj ve heroic detail bu işin tr de nirvanası.

Güzel reklam yaptım ama bu firmalarla bi alakam yok.
Heroic detailden Bora yı forumdan biliyorum.
Tokyo garaj dan Salih'i de forumdan biliyorum. Bir kere bi işlem yaptırmaya gittim. Sanırım 2.5 saat falan muhabbet etmişizdir.

Çekinmeden gidip açık açık konuşabileceğiniz bi yerdir.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam bu sektör biraz acayip bir sektör.
Ben bu işlere sonradan bulaştım ve bir çok şey öğrendim ama bu iş derya deniz.
Bu tarz işlemleri kesinlikle sanayide, serviste, oto yıkama benzeri yerlerde, sonaxta vs. Asla yaptırmayın.

Ben geçen yıla kadar sorsan sonax iyidir meguiara iyidir vs. Derdim. Taaa ki bu detail işine bulaşana kadar.

Allahtan detail sektörü şu anda pek bilinmiyor ve dolandırıcılarla dolmadı.

Benim dememle tabiki iş yapmazsınız bunu biliyorum.
anadolu yakasındasınız çok şanslısınız. Size tavsiyem. Biraz araştırın. Heroic detailing ve tokyo garaj. Bu iki firmayıda çok iyi biliyorum. Arabama ufak bir işlem yaptırmak için esenyurttan ümraniyeye gidiyorum.

Öncelikle bu iki firmayı araştırın. İnstagramdan ve özellikle bir çok delinin bir araya toplandığı detailturkey forumdan araştırın. Sonra üşenmeyin gidin ikisinden birine.
Ben pasta cila yaptıracağım sonaxta yaptırmak istiyorum sizin farkınız ne sonaxın nesi kötü diye açık açık sorun. Yok şayet yine sonaxta yaptırmak isterseniz tutan yok. Her yer sonax meguiars zaten.

Üşenmeyin gidin pişman olmazsınız. Sonra bana burdan teşekkür edersiniz.

Bu arada sonax ve meguiars a işlem yaptırdım. Sonax ı direk eleyebilirsiniz. Ürünleri aslında kötü değil ancak uygulama yapan kişiler hiç profesyonel değil.

Meguiars nispeten çok daha iyidir.
Ancak tokyo garaj ve heroic detail bu işin tr de nirvanası.

Güzel reklam yaptım ama bu firmalarla bi alakam yok.
Heroic detailden Bora yı forumdan biliyorum.
Tokyo garaj dan Salih'i de forumdan biliyorum. Bir kere bi işlem yaptırmaya gittim. Sanırım 2.5 saat falan muhabbet etmişizdir.

Çekinmeden gidip açık açık konuşabileceğiniz bi yerdir.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu işin güzelliği bu işte. Bir başka bilen ya da daha iyi bilen çıkıyor. Hem bilgimizi güncelliyoruz hem de kendilerine paylaşım için teşekkür edebiliyoruz. Teşekkürler @yangsagan :D
 

#ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
6,378
Beğeniler
2,529
Yaş
38
#10
Bence bu işe merakınız varsa bir yerden başlayarak kendiniz yapın. Hem daha özenli yapmış olur hem de uzun yıllar devamında cebinize kumanda eder. 5 senedir kendim araç yıkar, kendim cila yaparım. Bu arada ben meguiars ürünleri kullanıyorum, kesinlikle tavsiye ederim.muhakkak daha güzel ürünler vardır ama denemediğim bir ürünü tavsiye etmem. Sonaxi bu arada bende önermiyorum.

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 
Üst Alt