Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

paspasım kayıyor!!!

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında haluk_dongel tarafından paylaşıldı.

  1. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    hayırlı akşamlar arkadaşlar!!!

    siteden konuma yorum yapanlar bilir ( seat leon kauçuk paspas) hepsiburada dan 3d paspas almıştım fakat döşeme klipsleri tam denk gelmediği için sürücü tarafındaki paspas kayıyor, debriyajın altına çok rahatsız etmesede giriyor. sabitlemek için ne yapabileceğimle ilgili ulvi abi ve mert abiyle görüştüm, benim fikrim açıkçası klips yerlerini deldirmek ama paspasın dağılmasından korktum, delmeden halledebileceğim bi çözüm önerisi olan arkadaşlarımız yardımcı olurlarsa sevinirim veya deldirirsem sıkıntı oluşturur mu?(kauçuk paspas) cevaplarınız için teşekkürler...
     
  2. altıpatlar

    altıpatlar SCW Üyesi

    11.344
    2.113
    113
  3. LeonStyle

    LeonStyle SCW Üyesi

    2.533
    700
    113
    o klipsler benim bildiğim değiştirilebiliyor sem tuning firması o parçayı veriyoruz diyordu. sem tuninge sorabilirsiniz o parça değişebiliyormuş.
     
  4. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Çıt çıt tarzı bişey ile sabitlenebilir...
     
  5. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    güncel!!!
     
  6. BurakK

    BurakK SCW Üyesi

    516
    96
    28
    Haluk kardes iade adipe arabana uyan bir paspas almayi neden denemiyorsun;-)
     
  7. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    O Paspasların Araba Klipslerine uyanına rastlamadım henüz Altına iki tane çıtçıt yapıştır slikonla yada kuvvetli çift taraflı bantla :eek:key:
     
  8. arthur

    arthur SCW Üyesi

    4.365
    1.746
    113
    yapışkan pedler den koy kaymaz kesinlikle
     
  9. haluk_dongel

    haluk_dongel SCW Üyesi

    1.086
    215
    63
    olurdu ama artık çok geç, iade sürecini aşmış bulunmaktayım, ayrıca paspasların görüntüsü güzel ve de 3d havuzlu, en kötü ihtimalle deldirecem zaten, o zaman kesin çözüm olacak, sadece merak ettiğim deldirmeden bi çözüm olabilir mi? bi fikir çok olmasa gerek...:D:D
     
  10. arthur

    arthur SCW Üyesi

    4.365
    1.746
    113
    daha önce söyledigimgibi yapışkan pedler kesin çözüm
     

Sayfayı Paylaş