Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

'Paranormal Activity' !!!

Konu, 'Sinema' kısmında Şeker Adam tarafından paylaşıldı.

  1. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
  2. can

    can SCW Üyesi

    1.360
    2
    38
    harddıskte duruyor.herkes cok begenmıs duydugum kadarıyla gercek bı hıkaye falan dıyolar.sınavlar bıtsın dırek ızlıcem cok merak edıyorum.
    sagol ogun ızlememiştim fragmanını.
     
  3. HaKo

    HaKo Misafir

    piskolojik gerilim sanırım, çok severim :)
     
  4. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Bana göre değil bu tarz filmler. saw u izlemeyen adamım :D
     
  5. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    sanırım 2 ay oldu ızleyelı ama gece ızleyın zevkıne oyle doyarsınız ama korkulma ve ılkılme yok sadece bıttıkten sonra dusunmeye baslıyorsun ....
     
  6. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
    aynen bu gercek bı hıkaye sonunda yazıyo zaten.

    basarılı hako

    saw la hıc mıhıc alakasız 2 fılm
    kadını yataktan cekme ve son da adamı kameraya atma olayı harıka.
     
  7. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    seker cıddı cıddı begendın mı fılmı ?
     
  8. gallito

    gallito SCW Üyesi

    311
    65
    28
    ben izledim bu filmi bi kaç ay oluyo .. Amatör bi yapım bi kaç yıl önce çekilmiş bir film bi kaç yerde ödül alınca büyük yapımcılardan bi tanesi satın alıp filmi daha anca gösterime sokabildiler . Filmin 2 tane farklı sonu war ben cd den izledim sinemadaki sonu nasıl bilmiyorum ama fragmandaki sonla benim izlediğim son aynı değildi . Film çekimi tamamen amatör ama etkileyici tarafı da bu zaten .
    Filmi izleyenlerin verdiği tepkiler tamamen uç noktalarda . Eğer cin v.s gibi şeylere inanan bir insansanız bu film sizi 1 hafta falan rahat uyutmaz sürekli bi arkanıza bakarsınız ya da bi nefes sesi duycakmışsınız gibi etkilenirsinz :D ama zaten cindir hayalettir bu gibi şeylere inanmıyosanız gülerek izlersiniz filmi . Film gerçek bir hikaye diil böle şelerin gerçek bi olaydan alınmasının mümkünatı yoktur zaten . Kanıtlanabilir şeyler değil . Blairin cadısından daha etkileyici olduğu kesin ama :)
     
  9. Adm

    Adm SCW Üyesi

    30
    0
    6
    Sadece 15 bin $ lık masrafı olmuş bu filmin ve güzel kazanıoo sanırım =)
     
  10. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Ben 2 kişi 18liradan 36liram yandı diyorum...Blair Cadısı türünün ilk ve harika örneği idi..ama bunlar gibileri olayı cıvıttı..kişisel görüşümdür..

    ---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

    15K dolarlık bir masraf göremedim bn filmde..tek masraf bence yere dökülen pudra:)
     

Sayfayı Paylaş