• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

otomatikte en iyisi hangisi?

en iyi otomatik?en iyi araba?


  • Kullanılan toplam oy
    24
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,547
Yaş
31
İsim
MEHMET İĞCİ
Nereden
Ankara
Araç
Toledo 1.6 SE
Plaka
06 BG 1173
arkadaşlar hem merak ediyorum hemde bu haftasonu alma ihtimalim var hepsi "0" km olacaktır ilgilerinizi bekliyorum...(golf fiyatının yüksekliği nedeniyle ankette bulunmamaktadır)
 

Livestrong

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Nis 2010
Mesajlar
331
İsim
Samet Özeren
Nereden
İstanbul
Plaka
34TZ6367
Şu anketteki bana göre en düzgün araç honda..
 

karapale

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,183
Yaş
36
İsim
Kıvanç İLHAN
Nereden
Kocaeli
Plaka
41 FR 107
aurisin neden 4 ileri iğrenç şanzımanını koydunuz? 6 ileri 132hp lik versiyonunda çok şey değişmiş aralarındaki fiyat farkıda 1-2 milyar???
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Yaş
44
İsim
Yılmaz
Nereden
İstanbul
Plaka
34 RSN 80
honda iyi bunlarin icinde
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
İsim
ogün özcan
Nereden
Ankara
Plaka
c coupe
ben opel dedım aralarından.cunku cıvıc otomatık psıkopat gıbı benzın yakıyo
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,997
İsim
Serbay
Nereden
Sakarya
Araç
İnsignia 2.0 CDTI 4x4
Plaka
54 HN 777

igci_01

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
4,547
Yaş
31
İsim
MEHMET İĞCİ
Nereden
Ankara
Araç
Toledo 1.6 SE
Plaka
06 BG 1173
aurisin neden 4 ileri iğrenç şanzımanını koydunuz? 6 ileri 132hp lik versiyonunda çok şey değişmiş aralarındaki fiyat farkıda 1-2 milyar???

hocam bu 6 ileri şanzımanlı 132 hp olan auris i ben nette göremedim ama bugün toyotaya gidicem varsa deneyecem..renault hakkında fikri olan yokmu ya?
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Yaş
41
İsim
mehmet
Nereden
İstanbul
Araç
Diğer
Plaka
34MRT2008
bunların ıcerısınde en kotosu honda
 

18891945

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
784
İsim
Harun Akyar
Nereden
İstanbul
bir abimde oto. megane var,çok memnun. honda,308 ve astra kullandım..oyum hondaya.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt