Orjinal teypde çalışan cd :D | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Orjinal teypde çalışan cd :D

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#2
Bir çok markanın cd denedim sonunda çalışanı buldummm TDK.CD-R AUDIO RECORD media markta satılıyor. Özellikle cd cekerken yavaş cekerseniz daha iyi oluyor ve windows media player çekiyorum. cd resmi :http://img522.imageshack.us/i/img0124xc.jpg/
Cd markası ile ilgili değil... Yakma hızını en düşüğe alırsanız sorun yok her cd yi okur... Tabi bu durumda cd ninde ömrü azalmış oluyor... Ama yinede iyi marka cd kullanılmasının faydasını görürsünüz...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#3
Sony artık boş cd üretmiyo mu hiç bi yerde yok yahu.. :)
onlar sorunsuz..
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#4
Kanımca bu durumun ne hızla ne cd markası ıle alakası var.Arabayı satmadan once sureklı evden cıkmadan once aceleyle cd yapardım en hızlısında kaydederdı ve oyle ozellıkle su marka bu marka olsun dıye cd almazdım hatta su kırtasıyelerde satılan en ucuzundan en dandık cdlerden bıle alıp kullanmıslıgım vardı hıc b zaman okumamazlık yapmazdım benım orjınal teyp,anca cdlerde yıgınla cızık oldugunda okurken takılırdı
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#5
Kanımca bu durumun ne hızla ne cd markası ıle alakası var.Arabayı satmadan once sureklı evden cıkmadan once aceleyle cd yapardım en hızlısında kaydederdı ve oyle ozellıkle su marka bu marka olsun dıye cd almazdım hatta su kırtasıyelerde satılan en ucuzundan en dandık cdlerden bıle alıp kullanmıslıgım vardı hıc b zaman okumamazlık yapmazdım benım orjınal teyp,anca cdlerde yıgınla cızık oldugunda okurken takılırdı
Bazı yakma programlarında audio cd yazarken otomatik olarak zaten düşük hız seçiyor... Markayla alakası kesinlikle yok ama bendeki cd sürücü kesinlikle hızlı yazılmış cd çalıştırmıyor... Denemediğim marka kalmadı... Deneme sebebimde dediğim gibi en ufak bir çizik olduğunda yada ısı değişiminde cd bozuluyor...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#6
Cd markası ile ilgili değil... Yakma hızını en düşüğe alırsanız sorun yok her cd yi okur... Tabi bu durumda cd ninde ömrü azalmış oluyor... Ama yinede iyi marka cd kullanılmasının faydasını görürsünüz...
cd'nin ömrü neden kısalıyo yavaş yazınca abi.. :)
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Beğeniler
650
Yaş
32
#8
Bazı yakma programlarında audio cd yazarken otomatik olarak zaten düşük hız seçiyor... Markayla alakası kesinlikle yok ama bendeki cd sürücü kesinlikle hızlı yazılmış cd çalıştırmıyor... Denemediğim marka kalmadı... Deneme sebebimde dediğim gibi en ufak bir çizik olduğunda yada ısı değişiminde cd bozuluyor...
ben klasık nero kullanyorum hız olarak da hep en hızlısında duryodu tarık,dıyorumya ne koysam alet calıstıryodu:) okumama kısmı belkı zamanla okuyan krıstal mı ne var onun eskımesınden de kaynaklanıyor olabılır.bende ılk olarak kasat calar vardı sonradan cok az kullanılmıs b cd calar buldum orjınal onu takmıstım belkıde krıstalı eskımedı dıye de okuyo olabılır
 

kaan33

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
174
Beğeniler
7
#9
ben aklınıza gelebilecek ne kadar cd varsa özellikle yavaş yazarak ve değişik programlar kullandım. Ama sadece phılıps ve tdk çalışıyor ama phılıps çoğu çalışmadı :D
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,425
Beğeniler
1,434
Yaş
43
#10
benim araçta sıkıntı yok nero kullanıyorum hızıda sanırım 24x li birşey hermarka cd i okuyor ama maxell kullanıyorum ben