Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

orjinal hava filtresi kazanı..

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında 4rd4 tarafından paylaşıldı.

  1. 4rd4

    4rd4 SCW Üyesi

    1.246
    142
    63
    Arkadaşlar biliyorsunuz ibizalar da hava filtresi motor kapağının alt kısmında vidalı şekilde. Ben açık hava filtresi taktığımdan çıkarmıstım o parçayı, kapağı tekrar kapatayım diye. Bizim peder o kısmı yani filtremi ve filtre kazanını çöpe atmış:) motor kapağım var fakat filtre kazanı bulmam lazım çıkma olucak çünkü ayrı ayrı satılmıyor sanırım. Ankara da bulabilirmiyim? Çıkmacılar da tanıdığı olan varmıdır?:confused:
     
  2. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Büyük ihtimalle çıkmacılarda bulursun, Leon Deseydin Bende ki Boşta duruodu, gönderirdim..
     
  3. 4rd4

    4rd4 SCW Üyesi

    1.246
    142
    63
    keşke leon alsaymışım zaten:)
     
  4. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Niye memnun değilmisin?
     
  5. 4rd4

    4rd4 SCW Üyesi

    1.246
    142
    63
    aslında memnunum 2007 model hiç sorun çıkarmadı ama ufak, motoru da yetersiz geliyor malum 1.4..
     
  6. 4rd4

    4rd4 SCW Üyesi

    1.246
    142
    63
    Yokmudur açık hava filtresi takıp orjinalini satmak isteyen? :D
     
  7. Çöllü

    Çöllü FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI SCW Üyesi

    4.805
    3.977
    113
    Akran, iyidir yha İBİZA ben herkese tavsiye ediorum, Ostim yada Yıldızda bu işe bakan bi kaç yer var, nette araştır çıkar hemen ama çok yamyamlar dikkat et :)
     
  8. 4rd4

    4rd4 SCW Üyesi

    1.246
    142
    63
    ostımde var bılıyorumda gıdıcem bı ara acaıp paralar ıstıyorlar..
     
  9. the blackline

    the blackline SCW Üyesi

    199
    27
    28
    Araba oldukça yakışıklı allah kaza bela vermesin
     
  10. setnogrom

    setnogrom SCW Üyesi

    4.745
    419
    83
    Çıkmacılarda mutlaka vardır ama servisede fiyat sorun derim!

    xx
     

Sayfayı Paylaş