Ön takım tıkırtı sesi | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Ön takım tıkırtı sesi

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında Sahin28 tarafından paylaşıldı.

  1. Sahin28

    Sahin28
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Slm arkadaşlar benim aracımda ufak çukurlara bile düşse tak tak ses yapiyordu ön takım istiyor dedim rot cuya gittim ön takim saglam ses ön viraj lastik ler değişecek dedi sanko dan aldim taktirdim ses tam olmasada azaldi bir hafta olmadan tekrar cogalmaya başladı gene rotcuya gittim gene lastikten dedi baska rotcuya gittim oda viraj lastiginden dedi bi usta dedi orjinal al bende golf varken devamlı degisiyordum dedi orjinali ici ipli dedi sizce arkadaşlar basina gelen varmı yardım lutfen.
     
  2. immortal12

    immortal12
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    eski toledom da aynı sorun vardı amortisörleri orjinalleriyle değiştirdim alt takımı kople sıfırlattım hepsi orjinaliyle değişti. değişmeyen parça bırakmadım 3000 binden fazla masraf yaptım ses yine kesilmedi ustalar artık hocam ses yok siz uyduruyorsunuz demeye başladılar en sonunda sattım aracı kurtuldum
     
  3. ÖzkanÇ

    ÖzkanÇ
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    197
    Beğenileri:
    240
    Ödül Puanları:
    63
    Viraj demirine teker iç lastiği sikica sardirin temas halinde demir lastige vurmadigi icin baskiyi kaldiracak garip sesler cikmasini engelleyecektir. zaten usta bu isin ehliyse gerekli baglantilarida saglam yapacaktır birde bu şekilde deneyin derim arastirirsaniz biri golfe yaptirmis uzun vadede de memnun kalmis.
     
    Bunu beğendi. Sahin28 bunu beğendi.
  4. mturkmencekic

    mturkmencekic
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    8
    Geçtiğimiz hafta aynı sorun bende oldu. Motor takozunu, viraj denge çubuklarını, alt tablaları, ve iki tane daha lastik vardı viraj demir lastiği değişince düzeldi :) Sesin nerden geldiğine ve tıkırtılara bağlı patlamış amortisör de benzer ses yapabilir. Motor Kulağıda yapabilir... Sağlam bi ustaya göstermekte fayda var...
     

Sayfayı Paylaş