Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Ön lipi servisten alsak???

Konu, 'Teknik Destek' kısmında Koridorosman tarafından paylaşıldı.

  1. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    44
    28
    Mk3 dizel leon aracıma ön lip taktıracağım fakat lip taktırması 75 tl dediler acaba aracı kanala çeksek kendimiz takabilirmiyiz bi özelliği varmı o liplerin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bunu beğendi. murateren bunu beğendi.
  2. uur9334

    uur9334 SCW Üyesi

    148
    92
    28
    Bi özxelliği yok iki kişi çok rahat montaj yaparsınız 4-5 vida ve şarzlı lazım
     
  3. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.705
    113
    Gerekli takım ve alet olduktan sonra takarsınız.
     
  4. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    44
    28
    Hocam bi kaç kişiden duydum bunlar fr tampon içinmiş kastırmamız gerekiyormuş felan aslı varmı acaba :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. bora55

    bora55 SCW Üyesi

    1.687
    839
    113
    Valla dün lipi takacaktım hatta kanala felan da çekmedim direk yola eğildim ama tornovidam biraz uzun geldi baktım uğraşılmıyor bıraktım.
    Ufak bir tornavida alıp yapacağım.
    Güzelce ölçüp biçtikten sonra lip varsa sen de takarsın sorun değil bence...
     
    Bunu beğendi. Koridorosman bunu beğendi.
  6. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    44
    28
    Bazıları diyoeki bunlar fr tampon için kastırmanız gerekiyo felan


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. bora55

    bora55 SCW Üyesi

    1.687
    839
    113
    Senin lip nasıl bilmiyorum. Bi elinle kontrol et tam oturuyor mu tampona felan diye. Sert malzeme mi. Görmeden birşey diyemem. Benim dediğim lip hani şu yumuşak plastik cupra lip...
     
  8. Koridorosman

    Koridorosman SCW Üyesi

    139
    44
    28
    Bnm dediğim servisin sattığı bi tane lip var standart olan o :) oda biraz esnek tabi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.239
    113
    lip için plastik için sağlam sıkılan özel elmas uclu akıllı civatalar (yani diş araları geniş) ıkı plastiği sağlam zımbalar :) orta merkezden lipin ortasını merkezledin mi tampona gerisi kolay.yalnız cift taraflı bantla yerini belirleyin tampon delik deşik olmasın
     
  10. bora55

    bora55 SCW Üyesi

    1.687
    839
    113
    Sen alsan taktırmasan kaç para ? Onlar taksa kaç para ?
     

Sayfayı Paylaş