Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Oğuz boran (seni çok seviyorum)

Konu, 'Müzik' kısmında brave tarafından paylaşıldı.

  1. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
  2. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Savaş konuyu ilk gördüğümde "oha ilanı aşk etmiş" dedim saliseler içinde.. :D :D
     
  3. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    bi an bende öyle sandım ya :D
     
  4. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    Yıgıt benım sevdıgım var zaten ve mılletın onundede senı sewıyorum dıe bagırdım annesı we abısıde wardı bunu solerken:)
     
  5. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    ben de basıldım kaç defa ne olcak seni seviyorum desen zaten.. :D :p :D
     
  6. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63

    hehehe kanka ben daha neler neler yaptım bende kalsın :D:D
     
  7. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    yarışmayın beyler :)
     
  8. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    olur serhat abı bu arada eryada karsılastık abıcım 2 defa hatırladınmı:)
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    bi de ben çıkarabilsem seni... :S
    karşılaşmışızdır illaki..
     
  10. brave

    brave SCW Üyesi

    2.178
    172
    63
    yane ıllakı karsılasmısızdır yıgıt
     

Sayfayı Paylaş