Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Değerli üyelerimiz 22 KASIM 2014 Cumartesi günü yer yıl düzenlediğimiz gibi yeniden BOLU panaroma otelde konaklamalı organizasyon düzenliyoruz. Detaylı bilgi için TIKLAYINIZ
  2. Megachips

ogs cihazı camın neresine takılıyor???

Konu, 'Teknik Destek' kısmında fatih yıldırım tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. fatih yıldırım

    fatih yıldırım SCW Üyesi

    Kayıt:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0


    arkadaşlar merhaba

    ogs cihazımı seat leon da nereye takılıyor ???
    yardımcı olursanız sevinirim!!!

    ben dikiz aynasının üstüne karanlık olan bölgeye taktım fakat olmadı kaçak geçiş yaptım !!!

    bir arkadaşım yağmur sensörünün yanına takılıyor dedi !!!???

    bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler arkadaşlar!!!
     
  2. kAnakAn

    kAnakAn SCW Üyesi

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    0


    Valla bende leon kullanıcısıyım, dikiz aynasının üstünde duruyor. Hiçbi sorun yaşamadım.. Yani geçişte algılıyor rahatlıkla..
     
  3. Mircan

    Mircan SCW Üyesi

    Kayıt:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    524
    Beğenileri:
    6


    Ben dikiz aynasının arkasında cama yapısık şekilde kullanıyorum. şu ana kadar bi problem yaşamadım
     
  4. fatih yıldırım

    fatih yıldırım SCW Üyesi

    Kayıt:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0




    eee problem nerede o zaman arkadaşlar!!!bende dikiz aynasının arkasına yapıştırdım!!!garantinin ogs si!!!

    yağmur sensörünün yanına yapıtırsam(sensörün soluna doğru ) çalışırmı acaba arkadaşlar???
     
  5. GÖKHAN33

    GÖKHAN33 SCW Üyesi

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    26


    Cihazında bir problem olabilirmi acaba....
     
  6. Gilgamesh

    Gilgamesh SCW Üyesi

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.579
    Beğenileri:
    6


    Fatih sanırım senin yapıştırdığın yerde değil ogs cihazında bir porblem var. Ters yapıştırmış olma ihtimalin var mı acaba? Zira tüm araç kullanıcıları (opel ve renaultlarda atermik camsa ayrılan bölüme) aşağı yukarı bahsedilen yere koyuyor
     
  7. Mircan

    Mircan SCW Üyesi

    Kayıt:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    524
    Beğenileri:
    6



    bende garantinin ogs sini kullanıyorum ve bahsettigim yerde şu ana kadar hiç okumama gibi bi durum olmadı, istersen bi bankayla görüş aktif mi diye
     
  8. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    62


    aynanın arkasında benimki.
     
  9. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    506


    cihazı kontrol ettırmelısın
     
  10. fatih yıldırım

    fatih yıldırım SCW Üyesi

    Kayıt:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0




    hepinize teşekkür ederim arkadaşlar dediğiniz gibi ben bi bankaya gösterim cihazı!!!

    fakat ben de daha yeni aldım cihazı düşüp darbede almadı fakat dediğiniz gibi arızalı olabilir!!!


    bu noktada mert abicim size bi sorum olucak!!! camın üst bölgesi komple aynıysa cihazı yağmur sensörünün yanına yapıştırabilirmiyim???yani cihazdan kaynaklanan bi sorun olmazsa o bölgede camdan kaynanlanabilecek bi okuma sorunu olurmu???!!!
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş