OGS Bakiyeniz (-)'ye Düşmesin.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

OGS Bakiyeniz (-)'ye Düşmesin..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#1
OGS bakiyesi -1 Lira bile olsa cihazın iptal olma olasılığı var diye duymuştum doğruymuş..

bakiye sorgulama mesajında "plakaya ait etiket yoktur.." demesinden sonra şüphelenmiştim zaten öğlen de köprüden geçerken tuhaf bişiler yazınca bankaya gittim..iptal etmişler..cihazın saçma sapan bi yerlere gidip format atılması gerekiyomuş cihazı açtırmak için 10 gün kadar sürermiş bi de..ben de hesabı kapatıp yeni cihaz almak durumunda kaldım bugün..OGS'siz kalamayacağım için..

arada sırada hesabınızı kontrol etmeniz benzer bi senaryoyu engellemek için faydalı olur derim..ya da bittikçe otomatikman kredi kartından çekiliyosa kartta limit olduğundan..

OGS'niz Ziraat OGS'si ise T.C.Z.B'ye yani 8292'ye, OGSBAK boşluk plakanızı boşluk bırakmadan yazıp gönderip ne kadar bakiyeniz olduğunu öğrenebilirsiniz..
yani "OGSBAK 34TM2556" şeklinde..saçma sapan bi zamanda iptal olmaması için..

velakin anlamsız yere zaman ve para kaybı olsa da ilk çıkan takoz OGS'den kurtulmuş oldum iptal olduğu için, o da bi çözüm olabilir tabii.. :D :D

teşekkürler..
 

LiaTeD

SCW Üyesi
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
312
Beğeniler
1
Yaş
36
#2
aferim... ne güzel yapmışsın.. bi de anlatıyosun :)
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Beğeniler
14
Yaş
28
#3
KGS kullanıyorum 2 side cok dertli iş iyiki hergun köprü falan kullanmıyorum. Shellin KGS sini aldım benzin alırken doldurtabiliyorum...
 

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Beğeniler
2
Yaş
29
#4
eskiden bakiye - ye düşse bile araç plakasından tanıyıp ceza kesmiyorlardı o zaman artık kaçak geçmiş sayılırız.
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,641
#6
Arkadaşlar dün ve bugün 5 kez ogs den geçtim ogs siz 110 tl dedi her geçişte şimdi gerçekten bana 550 tl cezamı gelir nasıl öğrenebilirim nereye yatıracagız iş bankasının ogs si var bende normalde plakama ait ogs var ama takılı degilmiş ben takılı sanıyordum
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#7
direkt bankaya sormanda fayda var Serbay abi..
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,241
Beğeniler
308
Yaş
30
#8
Arkadaşlar dün ve bugün 5 kez ogs den geçtim ogs siz 110 tl dedi her geçişte şimdi gerçekten bana 550 tl cezamı gelir nasıl öğrenebilirim nereye yatıracagız iş bankasının ogs si var bende normalde plakama ait ogs var ama takılı degilmiş ben takılı sanıyordum
ogs takılı değilken ogs den geçtiğinde ogs siz 110 tl yine çok değil mi ya?
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,241
Beğeniler
308
Yaş
30
#10
bende 20 tl altına düştüğünde kredi kartından 20 tl yüklüyor kartta limit yokken 18.60 a kadar indim bir kez bizim burda iki gişe arasından fazlası 1.40 ile başlıyordu ozamanlar ardından hiç kartta limit olmadıgı olmadı 20 nin altına düşünce kendi kafasına göre alıyor peşin peşin:)