Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

O Bir SCW

Konu, 'Üye Otomobilleri' kısmında Türbedereli tarafından paylaşıldı.

Sizin Seat'ınız hangi model ?

  1. Toledo

    oy sayısı 2
    11,1%
  2. Leon

    oy sayısı 11
    61,1%
  3. İbiza

    oy sayısı 3
    16,7%
  4. Cordoba

    oy sayısı 1
    5,6%
  5. Alhambra

    oy sayısı 0
    0,0%
  6. Altea

    oy sayısı 0
    0,0%
  7. Diğer

    oy sayısı 1
    5,6%
Birden fazla oy kullanılabilir.
  1. Türbedereli

    Türbedereli SCW Üyesi

    121
    197
    43
    IMG_2624x.jpg IMG_2626x.jpg IMG_2628x.jpg IMG_2631x.jpg IMG_2632x.jpg IMG_2634x.jpg IMG_2636x.jpg IMG_2642x.jpg IMG_2643x.jpg IMG_2644x.jpg IMG_2645x.jpg IMG_2652x.jpg IMG_2653x.jpg IMG_2657x.jpg IMG_2662x.jpg
     
    Son düzenleme: 11 Aralık 2014
  2. KİREÇ

    KİREÇ Moderatör

    5.314
    4.498
    113
    abi objektifine sağlık. hepsi birbirinden mükemmel kareler...
    @WhiTeRaVeN ile beraber şu objektifleri konuşturalım...
     
  3. Türbedereli

    Türbedereli SCW Üyesi

    121
    197
    43
    Beğendiğine sevindim Murat @KİREÇ . Müsait olduğumuz bir hafta sonu çekime gideriz.
     
    Bunu beğendi. KİREÇ bunu beğendi.
  4. KİREÇ

    KİREÇ Moderatör

    5.314
    4.498
    113
    sorun düzeldimi abi
    günay yazmış ya watsapptan...
    müsait olduğumuzda yapalım şöyle güzel çekimler...
     
  5. Türbedereli

    Türbedereli SCW Üyesi

    121
    197
    43
    Şu obfektif işini bir halletmem gerek bu arada. Şuan kullandığımın zoomu yetersiz kalıyor.
     
  6. KİREÇ

    KİREÇ Moderatör

    5.314
    4.498
    113
    günayda bi uzun, bi de kısa objektif var ama kaça kaç bilmiyom..
     
  7. Türbedereli

    Türbedereli SCW Üyesi

    121
    197
    43
    Sigma 70-300mm f/4-5.6 apo dg macro alıcam.
     
    Son düzenleme: 11 Aralık 2014
  8. KİREÇ

    KİREÇ Moderatör

    5.314
    4.498
    113
    o_O
    valla okadarını anlamıyom abi. bolu da bile elime tutuşturdular. ha bire deklanşöre bastım durdum. merağım var ama zamanı var...
     
    Bunu beğendi. Türbedereli bunu beğendi.
  9. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.525
    5.829
    113
    Maşallahh taş taş


    Kedi'dir kedi
     
    Bunu beğendi. Türbedereli bunu beğendi.
  10. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Maşallah. ..
     

Sayfayı Paylaş